SWOODA potpisuje novi koncept trgovine FootballMania
FootballMania trgovina_2
Novi koncept trgovine FootballMania spaja emociju nogometne igre, tehnologiju i održivost
Popularna trgovina opreme za nogometne zaljubljenike dobila je novo, svježe ruho, zadržavajući svoj prepoznatljiv vizualni identitet i ključnu emociju koja prati nogometnu igru. U novom interijeru FootballMania, koji potpisuje SWOODA, hrvatska tvrtka specijalizirana za održivi dizajn, svaki je detalj promišljen, od sjećanja na prva betonska igrališta do suvremenih tehnoloških rješenja koja olakšavaju kupcima pronalazak željene opreme, bilo da su profesionalci ili entuzijasti.
Korištenje ključnih motiva koji asociraju na nogomet kao što su središnja linija, gol mreža ili zelena boja, u kombinaciji s elementima suvremenog dizajna, ima za cilj prenijeti kupce u srce igre, istovremeno poboljšavajući njihovo iskustvo kupovine. Kao grafički element koji se provlači kroz cijeli prostor korišteni su segmenti nogometnog igrališta čijim su multipliciranjem nastali dinamični uzorci korišteni na zidovima.
U skladu s načelom održivosti koja vodi svaki korak branda SWOODA u stvaranju modernog prostora, projekt FootballMania temelji se na integraciji održivih principa u dizajn i izradu opreme trgovine.
- Naš je cilj bio stvoriti rješenje koje je ne samo vizualno privlačno i funkcionalno, već i ekološki odgovorno te prilagodljivo. Elementi su dizajnirani imajući na umu fleksibilnost i prilagodljivost te dinamičnu prezentaciju robe. Oprema se može lako rastaviti, što omogućuje ponovnu upotrebu, premještanje ili recikliranje na kraju životnog ciklusa - ističu iz SWOODA.
Poseban naglasak stavljen je na materijale s niskim utjecajem na okoliš. Pultovi i police trgovine izrađeni su od Polygood ploča - 100% reciklirane plastike, a završna dekorativna obrada izrađena je od recikliranih hladnjaka. Osim što su ploče u potpunosti reciklabilne, imaju Cradle to Cradle certifikat i nizak udio hlapljivih organskih spojeva (VOC). Također, korištenjem metalnih komponenti od parcijalno recikliranog čelika dodatno se smanjuje ugljični otisak.
Tkanine u garderobama izrađene su od 70% reciklirane vune, a u projektu su ponovno iskorišteni elementi iz postojeće trgovine, poput klupa i namještaja, prilagođeni novom konceptu kako bi se produžio životni ciklus postojećih resursa i smanjila količina otpada.
Odgovorna proizvodnja i energetska učinkovitost
Cjelokupnu opremu izradila je tvrtka Sobočan, u pogonima koji imaju TÜV i FSC certifikate te ih pokreće solarna energija, što smanjuje ugljični otisak proizvodnog procesa.
Za rasvjetu je u suradnji s tvrtkom Molto Luce odabrana energetski učinkovita LED tehnologija s modularnim reflektorima koji omogućuju zamjenu pojedinačnih komponenti, svjetlosnih izvora, pretvarača, optike i zaštitnog stakla, čime se produžuje vijek trajanja sustava i pojednostavljuje održavanje.
Kroz projekt FootballMania, SWOODA potvrđuje svoju posvećenost prostorima u kojem se dizajn i održivost isprepliću u jedinstveno iskustvo.
