U mjesecu u kojem obilježavamo Svjetski dan kave Badel predstavio novi premium proizvod
Lovro Vučković i Zvonimir Seki
Povodom Svjetskog dana kave Badel i Franck predstavili su Badel Coffee krem liker od kave.
Za izradu Badelovog Coffee krem likera kava se priprema cold brew metodom, odnosno višesatnim namakanjem krupno mljevenih zrna kave u hladnoj vodi. Badel Coffee krem liker spravljen je od potpuno prirodnih sastojaka, a može se poslužiti samostalno, kao single serve, ili kao dio koktela i slastica na bazi kave.
Proizvod je početkom mjeseca premijerno predstavljen međunarodnoj barmenskoj sceni i potencijalnim distributerima na sajmu Bar Convent Berlin gdje je pobudio velik. Na tržište stiže u listopadu, u luksuznoj mat crnoj boci sa zlatnim detaljima, uz prepoznatljivo lice s omiljene Franck Jubilarne 'Ciglice'.
- Kava je neizostavan dio svakodnevnog života u Hrvatskoj i jedan od najomiljenijih napitaka pa je bilo logično da našu ponudu obogatimo i hrvatskim krem likerom od kave u suradnji s najpoznatijim domaćim i regionalnim proizvođačem kave – Franckom. Od svih metoda njezine pripreme s kojima su naši majstori destileri eksperimentirali u fazi razvoja, upravo se cold brew metoda pokazala najboljom i dala nam željeni okus našeg likera.
Osim uživanja u likeru kao single serve, Badel Coffee krem liker idealan je za pripremu koktela i deserata na bazi kave poput globalno popularnih espresso martinija ili tiramisua. Vjerujemo da će ovaj proizvod biti neizostavan dio ponude svih barova i restorana, ali i idealan poklon nadolazećih blagdana - izjavio je Lovro Vučković, direktor marketinga Badela 1862.
-Suradnja s Badelom donijela je novi oblik uživanja u našoj kavi u još jednom originalnom proizvodu najviše kvalitete. Vjerujemo da će Badel Coffee krem liker brzo osvojiti sve one koji u okusu kave žele uživati i na drugačiji način. Drago nam je da se domaće tvrtke poput Badela i Francka povezuju – takva partnerstva donose inovacije i stvaraju vrijednost koja osnažuje hrvatsko gospodarstvo.
Ovom suradnjom potrošačima omogućujemo da dožive kavu u drugačijem kontekstu – ne samo kao jutarnji espresso ili poslijepodnevnu kavu, nego i kao dio iznimnog likera kojeg oplemenjuje naša 100 % Arabica - rekao je Zvonimir Seki, direktor marketinga Francka.
