
U novom broju doznajte kako izgraditi otpornije dobavne lance

Lider 1031, E-commerce i Agencijsko bilo
Ovogodišnji srpanj, kad je o projektu Lider riječ, bit će obilježen velikim redizajnom našega portala usmjerenim na dodatan sadržaj
U proteklih pet godina logistika ne silazi s usana menadžera i vlasnika tvrtki jer se svako malo nađe pod pritiskom neke krize. S obzirom na to da sljedeći poremećaj stalno čuči iza ugla, promišljanje dobavnog lanca postalo je jedna od najvažnijih tema u poslovnoj zajednici, a ovoga tjedna i naslovna priča novog Lidera.
A krhkim opskrbnim lancima okovane su i e-trgovine. Uz mnoga i stroga europska pravila o (općoj) sigurnosti proizvoda i zaštiti podataka, pa i stupanje na snagu fiskalizacije 2.0, Uredbe o kibernetičkoj sigurnosti, Direktive o pristupačnosti i promjena ESG politika, čini se da se i svaka prodajna intenetska stranica mora, u najmanju ruku, osvježiti. Tomu smo posvetili poseban prilog 'E-commerce & Loyalty Club'.
Biti ekonomski analitičar, posebno velike banke, u današnjem svijetu nije nimalo lak posao. Ova je godina u vezi s tim osobito zanimljiva: u travnju je američka administracija šokirala svijet carinskim ratom, a nedavno su eksplodirale tenzije na Bliskom istoku u ratu Izraela i Irana, začinjenom i američkim bombardiranjem. Čeka li nas ekonomski slom i kako obuzdati inflaciju u Hrvatskoj, razgovarali smo s Alenom Kovačem, direktorom Službe ekonomskih istraživanja Erste banke i jednim od najistaknutijih hrvatskih ekonomista mlađe generacije.
U novom Lideru analiziramo poslovanje Tokić grupe, kojoj je izlazak na burzu jedna od mogućnosti, predstavljamo poduzetničku priču Ivana Ivanovića koji gradi bazene po Hrvatskoj, i to tik do mora, dok o tome kako organizirati obroke na radnome mjestu u novoj rubrici 'Menadžersko zdravlje' piše prof. dr. sc. Donatella Verbanac.
Donosimo i priču o tajnovitom milijarderu Leonidu Radvinskyjem koji je u pregovorima o prodaji OnlyFansa za tričavih osam milijardi dolara, a na stolu je i potencijalni izlazak na burzu. Dotakli smo se i 'amerikanizacije' TikToka koja bi mogla postati Trumpov adut za predsjedničke izbore 2028.
Ovogodišnji srpanj, kad je o projektu Lider riječ, bit će obilježen velikim redizajnom našega portala usmjerenim na dodatan sadržaj. To su 'Lider Business Intelligence', AI koji vam pomaže pronaći kvalitetne podatke iz dvadeset godina arhive naše članaka koji su itekako korisni, i rubrika 'Unplugged', jer pravi lideri moraju imati i onaj drugi život, ne samo poslovni.
Možda je i najveća novost da će se uza svakodnevne poslovne vijesti i sadržaje na portalu moći čitati i svi članci iz Liderova tiskanog izdanja. Sve to zajedno bit će nova Liderova platforma. Svoje autore i svoj sadržaj cijenimo, a cijene ga i naši pretplatnici, tako da će puni pristup imati samo oni koji su ponosni članovi Liderove zajednice – naši pretplatnici i partneri, objasnio je glavni urednik Miodrag Šajatović u svojoj kolumni.
Uz to, tradicionalno početkom srpnja, tu je i novo, prigodno izdanje priloga 'Agencijsko bilo'.