Info

U novom broju doznajte kako napraviti dobru prodajnu prezentaciju

Novi broj Lidera donosi 'how to' za uspješni prodajni pitch, mnoštvo zanimljivih tema, ali i poseban prilog o kibernetičkoj sigurnosti

Jedna od najčešćih pogrešaka koje poduzetnici čine pretjerano je fokusiranje na funkcionalnost umjesto na vrijednost koju donose. Umjesto da objašnjavaju što sve njihov proizvod može, trebali bi se usredotočiti na to kako rješava konkretan problem njihove publike. Zbog toga je važno da duboko razumiju ne samo vlastitu ponudu nego i potrebe i bolne točke onih kojima se obraćaju. Kako napraviti dobru prodajnu prezentaciju doznajte u glavnoj temi novog broja.

Span, ING-GRAD, Žito i Tokić obiteljske su tvrtke. Nisu imale veze s pretvorbom. Trebalo im je trideset godina da ojačaju za izlazak na burzu. S druge strane, samoproglašeni jednorozi i medijski glasni najavljivači izlaska na Londonsku burzu nikako da se izlože sudu malih ulagača. IPO je ipak za odlikaše, tvrdi u ovotjednoj kolumni Liderov glavni urednik Miodrag Šajatović.

Hrvatska ponovno stoji na poznatome raskrižju. Jedan smjer vodi prema još jednoj rundi malih promjena koje povećavaju kompleksnost, drugi prema cjelovitoj reformi: redizajnu poreznog sustava i rashoda, rasterećenju rada i uklanjanju iznimaka koje potiču porezne zaobilaznice. Prvi je lakši i brži, ali kratkog daha. Drugi je zahtjevniji, ali jedini koji dugoročno spušta porezni klin. Više o ovoj poreznoj magli čitajte u novom broju Lidera.

Prošlo je pet godina otkako su Zoran Vučinić i Alan Sumina prodali svoj Nanobit švedskom Stillfront Groupu. Kako danas posluje ta kompanija i što se promijenilo s dolaskom novih vlasnika doznajte u kompanijskoj priči o najvećoj domaćoj gejming tvrtki.

Za novi smo broj razgovarali i s Andreom Doko Jelušić, izvršnom direktoricom Američke gospodarske komore u Hrvatskoj, ali i s Marinom Perić Kaselj, ravnateljicom Instituta za migracije. Uz to, nekoliko stranica posvetili smo filantropiji u Hrvatskoj, ispisali smo poduzetničku priču Tomislava Goričkog (Kogutex tjestenine), a pitamo se i koliko ste spremni na neočekivano i sposobni reagirati na krize.

Na kraju, treba podsjetiti da je listopad mjesec kibernetičke sigurnosti pa smo zato pripremili i poseban prilog 'Kibernetička sigurnost'.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju