Promo

UM je proglašena za Globalnu medijsku mrežu godine 2024.

Ključni dio UM-ove strategije u 2024. godini bila je nova globalna pozicija 'Full Colour Media', koja redefinira medijsko planiranje

UM, vodeća globalna medijska mreža unutar IPG Mediabrands, osvojila je zlato na prestižnom natjecanju Campaign Global Agency of the Year Awards. Ovo priznanje slavi izuzetan rad i posvećenost svih timova unutar UM mreže širom svijeta, uključujući agencije u regiji Jugoistočne Europe (SEE) koje posluju pod okriljem AMA Group. IPG Mediabrands, matična mreža UM-a, takođe je proslavila uspjeh osvojivši srebrnu nagradu, potvrđujući snagu i utjecaj ove globalne medijske obitelji.

UM: Zlato za izuzetne rezultate i inovacije

Ključni dio UM-ove strategije u 2024. godini bila je nova globalna pozicija 'Full Colour Media', koja redefinira medijsko planiranje fokusirajući se na kulturnu relevantnost i duboko razumijevanje potrošača. Ova strategija, sa sloganom 'Stand Against Bland', razvijena je u suradnji s Oxford University kroz trogodišnju studiju koja je obuhvatila više od 10.000 brendova. 'Full Colour Media' stavlja naglasak na stvaranje medijskih kampanja koje su autentične, raznolike i duboko povezane s kulturnim kontekstom, uz pametnu upotrebu umjetne inteligencije za personalizirane i efektne rezultate. Žiri je posebno pohvalio ovu inovaciju, ističući da se UM izdvaja u industriji preplavljenoj podacima.

UM je u 2024. godini ostvario impresivan rast od 11 posto u globalnim prihodima, djelomično zahvaljujući značajnim novim klijentima poput General Mills i proširenju globalnog partnerstva s Levi’s-om. U USA, UM je pridobio klijente kao što su HelloFresh, Nutribullet i Alaska Air Group. U regiji Azije i Pacifika, agencija je postala službeni partner za Target u Australiji, L'Oréal za influencer marketing u Singapuru i Maleziji, te za Tata Steel u Indiji. U Europi, UM je zadržao i proširio suradnju s klijentima poput Triumph International, 3 Mobile, Schwarz Group i Vinted.

IPG Mediabrands: Srebro za impresivan rast i kreativnost

IPG Mediabrands, matična mreža UM-a, okitila se srebrnom nagradom zahvaljujući izuzetnim rezultatima u 2024. godini. Agencija je osvojila značajne medijske natječaje za klijente poput Amgen, Volvo, Ulta Beauty, Mercado Libre, Netflix i Domino’s, što je rezultiralo novim prihodima od 1 milijarde dolara. U kolovozu 2024, IPG Mediabrands je pokrenuo Mediabrands Health, a samo dva mjeseca kasnije osvojio je Amgen kao klijenta.

Unutar mreže, agencija Initiative je privukla pažnju kampanjom 'Real Textures' za Dove, prvom kampanjom Unilever-a koju su u potpunosti kreirale, režirale i producirale Afroamerikanke. Ova kampanja je rezultirala povećanjem percepcije brenda za 90 posto i ostvarila rekordan afinitet prema brendu s preko 195 milijuna pregleda. S druge strane, agencija Mediahub je kampanjom za Ōura pametni prsten značajno povećala svijest o brendu i prodaju u više zemalja, što je dovelo do povijesnog dostignuća – Ōura je postao prvi brend pametnih prstenova koji je dostigao 2,5 miliona prodanih jedinica globalno.

Prema izvještaju RECMA, IPG Mediabrands je ostvario najveću stopu rasta od 45 posto u zadnje tri godine, učvršćujući svoje mjesto među vodećim globalnim medijskim mrežama.

Nagrada ima poseban značaj za UM agencije koje posluju u regiji Jugoistočne Europe pod okriljem AMA Group.

- Ovo priznanje je dokaz snage našeg kolektivnog rada i inovacija koje donosimo našim klijentima svakodnevno. Ponosni smo što smo dio UM obitelji, i nastavit ćemo pomicati granice u medijskoj industriji - izjavila je Katarina Robeli, direktorica UM Zagreb.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju