Klub izvoznika

Renato Martinjak novi direktor čakovečke ljevaonice Ferro-Preis

Promjena menadžmenta neće utjecati na poslovne odnose s partnerima niti na svakodnevnu operativnu komunikaciju

Čakovečka tvrtka Ferro-Preis, jedna od vodećih europskih ljevaonica sivog i nodularnog lijeva, provela je važnu kadrovsku promjenu na vrhu menadžmenta. Skupština društva donijela je odluku o imenovanju Renata Martinjaka na poziciju generalnog direktora, s učinkom od 1. listopada 2025. godine.

Martinjak, koji u tvrtki zauzima poziciju direktora prodaje i marketinga, preuzima kormilo uprave od Željka Marića, koji će nastaviti karijeru unutar Preis grupe na novoj strateškoj funkciji glavnog procesnog direktora (CPO). Marić će s te pozicije i dalje biti aktivno uključen u strateški razvoj čakovečke ljevaonice, čime se osigurava kontinuitet u poslovnoj strategiji tvrtke.

U prijelaznom periodu, novoimenovani direktor Martinjak nastavit će biti aktivno uključen u prodajne aktivnosti te će ostati na raspolaganju klijentima tvrtke za sva pitanja vezana uz poslovnu suradnju. Tvrtka naglašava da ova menadžerska promjena neće utjecati na poslovne odnose s partnerima niti na svakodnevnu operativnu komunikaciju, dok će kontakti unutar pojedinih odjela ostati nepromijenjeni.

O tvrtki 

Ferro-Preis sa sjedištem u Čakovcu nasljednik je nekadašnje tvornice poznate pod imenom Ljevaonica Čakovec. Tvrtka je 1991. godine postala dio Preis grupe sa sjedištem u Austriji, jednog od vodećih europskih dobavljača kompleksnih sustava u industriji. Čakovečka je tvrtka specijalizirana za proizvodnju proizvoda od sivog i nodularnog lijeva željeza, uključujući industrijske komponente poput kućišta motora i pumpi.

U 2024. godini Ferro-Preis zapošljavao je 155 radnika prema satima rada, što je rast od 1,31 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ukupni prihodi porasli su s 23 milijuna eura u 2023. na 23,55 milijuna eura u 2024., što predstavlja povećanje od 2,38 posto. Međutim, unatoč rastu prihoda i nešto većem broju zaposlenih, tvrtka je poslovnu godinu završila s neto gubitkom od 1,32 milijuna eura, dok je godinu ranije taj gubitak iznosio svega 0,25 milijuna eura, dakle riječ je o povećanju od čak 422,83 posto.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju