Klub izvoznika

Vegeta blista na Times Squareu: Podravka u globalnoj kampanji

Newyorška kampanja jača međunarodnu prisutnost Vegete, vodećeg europskog brenda u kategoriji dehidriranih dodataka jelima

Najpoznatiji hrvatski dodatak jelima Vegeta ovih je dana otpočela kampanju na Times Squareu u New Yorku, priopćila je Podravka. Newyorška kampanja zanimljiv je iskorak u međunarodnom pozicioniranju Vegete kojim matična kompanija Podravka želi potvrditi globalnu prepoznatljivost brenda koji je više od 65 godina dio kuhinja širom svijeta.

Strateški pristup i globalni ciljevi

- Kampanja Vegete na Times Squareu snažan je pokazatelj jačanja njezine prisutnosti na najvećem svjetskom tržištu te rezultat predanog rada naših timova. Istovremeno, potvrđuje našu predanost strateškom cilju da Vegeta postane globalno prepoznatljiv brend - poručio je Krunoslav Bešvir, glavni direktor za poslovne programe i direktor programa Kulinarstvo u Podravki.

Vegeta je danas prisutna u više od 60 zemalja, a iz akcije na Times Squareu vidi se da ne namjerava popustiti.

Lider u Europi

ampanjom na lokaciji koja je svjetsko središte oglašavanja i na kojoj se predstavljaju vodeći globalni brendovi, Podravka namjerava dodatno učvrstiti međunarodni status Vegete kao simbola vrhunske hrvatske kvalitete u modernom kulinarstvu. U priopćenju se navodi da je Vegeta, prema Nielsenovom NIQ panelu trgovine u 30 europskih zemalja, vodeća robna marka po količinskoj prodaji u kategoriji dehidriranih dodataka jelima za razdoblje do studenog 2024. godine.

 

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju