Država valjda zna da taksisti obrtnici rade drukčije od tvrtki
Prihvati li se kriterij da novac mogu dobiti samo tvrtke koje imaju zaposlene, taksisti obrtnici neće ga moći dobiti
U prošlom broju pisao sam o tome da država ne treba poduprijeti svaku taksi-kompaniju u kupnji električnog automobila koja ima prijavljene taksiste na jedan ili nekoliko sati. U ovom bih nastavio s tom temom jer je nedovršena s obzirom na to da ima ono 'ali'. Riječ nije o kompanijama, nego o obrtnicima.
Opet se moram ispričavati cijenjenim čitateljima, nadam se da nisam dosadan ako zaredom pišem o temi dodjele sredstava za nabavu električnih vozila. Ali još prošli put kada sam pisao o tome prenoseći stajališta zainteresirane javnosti s e-Savjetovanja naišao sam na jedan komentar Hrvatske obrtničke komore (HOK) koji nisam bio razumio, a činio mi se ipak važnim.
Zato sam odlučio samo pisati o tome da treba financijski poduprijeti one kompanije koje svoje taksiste prijavljuju na puno radno vrijeme, a ne one koje svoje radnike prijavljuju na jedan sat. Zamolio sam HOK da mi objasni nejasnoće planirajući da o obrtnicima pišem u ovoj 'Pravdi'.
