Svaki novi automobil proizveden od sredine 2022. morat će imati tempomat, kameru za 'rikverc', GPS, crnu kutiju, detektor umora i instalaciju za ugradnju detektora alkohola.
Dok je Europsko vijeće donosilo tu uredbu, MUP je izašao u javnost s podacima o prvih sto dana provedbe rigoroznih kazni za prometne prekršaje koje su na snazi od kolovoza. Dakle, u prvih deset mjeseci (u što su uključena i tri mjeseca visokih kazni) zabilježena su 32 smrtna slučaja manje, odnosno 12,4 posto manje nesreća s poginulima, teško ozlijeđenih je 355 manje, a broj nesreća smanjen je za 1847. Uz brzinu i alkohol treći je uzrok nesreća upotreba mobitela, a neupotreba pojasa glavni je uzrok ozljeđivanja i smrtnog stradanja.
Zato bi europska uredba na hrvatski način trebala imati ne samo upozorenje na prekoračenje brzine nego i blokadu nedopuštene brzine te blokadu za vožnju pod utjecajem alkohola i za nevezanje pojasa. A dodao bih i obveznu ugradnju 'hands-free' komunikacijskih sustava.