Cijeli marketing i način na koji radi značajno su se promijenili posljednjih godina. Potrošači su osnaženi i raspolažu s velikim brojem informacija, dok se istovremeno konkurencija na tržištu stalno zaoštrava.
Također, tu je i razvoj tehnologije, koji je gotovo nemoguće pratiti, što od 'marketingaša' zahtjeva da promijene ustaljene načine rada i da drugačijim pristupom pokušaju osvojiti klijente.
To je potvrdila i direktorica Lidera Bojana Božanić Ivanović koja je, na današnjoj Liderovoj konferenciji 'Marketing and Sales by Numbers', istaknula da su sektori marketinga i prodaje itekako svjesni promjena te im je jasno da se mijenjaju očekivanja kupaca, klijenata, potrošača jer se mijenja i tehnologija koju koriste u komunikaciji s kompanijama.
– Konkurencija je u globalnom svijetu neumoljiva, puše za vratom i ako staneš nestat će i tvoj tržišni udio. No, što kada u cijeli mix brzih promjena i neizvjesnosti, koje tim poslovnim funkcijama nisu strane, treba dodati i niz drugih problema: rat u Europi, inflaciju, pucanje dobavnih lanaca, nestašicu inputa…..? Kakvi čarobnjaci moramo biti da istovremeno žongliramo sa tolikim promjenama? - kazala je Božanić Ivanović te dodala da za menadžere marketinga i prodaje, voditelje, asistente i accounte ne postoji opcija da samo slijede, već žele biti 'na samoj oštrici događanja'.
- Žele kroz svoje proizvode riješiti probleme kupaca, žele biti ekološki osviješteni, društveno odgovorni, poticati ravnopravnost i uključivost, biti održive kompanije i to sve u svijetu koji je na velikoj prekretnici i nitko ne zna kako će izgledati sutrašnjica. Koliko su organizacije uspješne u tome da mijenjaju svoj način upravljanja tvrtkom i poslovnim procesima kako bi bili u skladu sa brzim promjenama na tržištu - toliko će i funkcije marketinga i prodaje biti uspješne u realizaciji svojih ideja i postizanju najboljih rezultata - istaknula je Božanić Ivanović.
Dodala je i da su nas posljednje dvije godine naučile da se svijet mijenja sve brže i da je budućnost teško zamišljati, no i da smo isto tako dokazali da u svim tim, novim okolnostima, ima prostora za rast, inovacije, nove proizvode, nova rješenja, otkrivanje novih talenata.
Upravo su novi trendovi u marketingu, korisničko iskustvo, produkcija i digitalizacija video sadržaja te inovacije u multikanalnom marketingu, native sadržaji, sales funnel te kobrendiranje teme o kojima će se raspravljati na današnjoj Liderovoj konferenciji. Pri tome je Jelena Jelinić Cvirn, HSM, Članica uprave za marketing i HR, u uvodnom govoru istaknula da je upravo tehnologija je baza i isprepleće se sa svime o čemu će se danas govoriti jer 'bez tehnologije marketing i sve što poznajemo ne bi mogli biti na razini na danas jesu'.
– To je bitno zato što nam omogućava da oslobodimo svoje vrijeme i energiju i da se posvetimo kreativnijim rješenjima, novim pristupima, zbog čega smo danas ovdje. A da svakodnevne zadatke prepustimo softveru koji je toliko moćan da mi uz najbolju volju tu količinu podataka ne možemo obraditi – kazala je Jelinić Cvirn.
Ovogodišnje izdanje konferencije na jednom je mjestu okupilo ključne ljude odjela marketinga i prodaje u kompanijama koji će kroz četiri panela, dva izlaganja i dva case studyja, koji nas danas čekaju, pokušati dati odgovor na pitanje svih pitanja – Kako povećati prodaju?