Uspješni prodavači imaju vrhunske prezentacijske vještine i svakodnevno se trude usvojiti nova znanja o tržištu, proizvodima i uslugama te ponašanju potrošača.
Poručila je to ususret Liderovoj Konferenciji o prodaji koja se 22. svibnja održava u zagrebačkom Hypo centru konzultantica za razvoj poslovnih vještina u tvrtki Filaks Elvira Mlivić Budeš.
Što osvaja kupce
– Uspješan prodavač razumije ljude bez obzira na djelatnost i činjenicu je li riječ o proizvodima krajnje potrošnje ili proizvodima poslovne potrošnje – smatra Mlivić Budeš.
Sudionicima konferencije ona će otkriti tajne osobne strategije za uspješnu prodaju. Kako ističe, odnos s klijentima je maraton. U početku je važno da kupac i klijent u prodavaču vidi savjetnika, a ne očajnika koji panično želi prodati svoj proizvod i uslugu.
– Najbolja prodaja je kad se ne trudite samo prodavati. Srdačnost, vjerodostojnost, dopadljivost i čestitost osobine su koje igraju veliku ulogu u odnosu s klijentima iako to nije vidljivo na kratke staze, ali dugoročno se višestruko vraća – istaknula je Mlivić Budeš.
Nove tehnologije
Nove tehnologija promijenile su način komunikacije i dostupnost kako ljudi, tako i proizvoda i usluga. Na tržištu se svakodnevno stvaraju novi uvjeti i činjenica je da je teško predvidjeti kako će prodaja izgledati za 15 godina.
– U današnje vrijeme sve je moguće iskreirati, prikazati drugačije, uljepšati i doraditi. To nam omogućavaju površnost i tehnologija. No u vremenu kada jedni drugima rijetko vjerujemo prodavači koji u sebi imaju zanos, ljudski pristup i proaktivnost nametnut će se na tržištu radne snage i ostvarivati bolje rezultate – zaključila je Budeš.