Zagrebački Telecor od inovatora stvara svoj poslovni brend

- Sudjelovanje na Crnom labudu u plavom oceanu poticajno je utjecalo na naš poslovni model. Slušajući druge prezentere, njihove poslovne modele i razgovarajući sa sudionicima motiviralo nas je za promjenu poslovnog modela – priča ususret ovogodišnjoj Liderovoj konferenciji koja će se održati 27. veljače u Hypo centru direktorica Telecora Jovana Đurić.
Djelatnost ove tvrtke sa sjedištem u Zagrebu može se razvrstati u dvije skupine: veletrgovinu elektroopremom te istraživanje i razvoj.
Kako priča Đurić, uspješna suradnja sa djelatnicima Centra za poduzetništvo, inovacije i tehnološki razvoj pri HGK pomogla im je u razradi budućeg poslovnog modela. Kulminacija motivacije (i razrade) za promjenu poslovnog modela dogodila se u Osijeku na prvom Akceleratorskom kampu.
- Kvalitetni mentori, edukacije, uspješni poduzetnici, PR stručnjaci „skuhali“ su kod nas odluku da mijenjamo postojeći poslovni model. Novi model glasi: Telecor Zagreb pomaže domaćim inovatorima da svoje inovativne ideje, pretvore u proizvod na tržištu. „Pomoć“ sufinanciramo kroz poticajne projekte lokalne ili EU, na način da od inovatora stvorimo svoj poslovni brand, a njihovu inovaciju prodajemo kao brand budućem kupcu – kaže Đurić te dodaje da su odlučili uložiti u dizajn novog logotipa i web stranice Telecor Zagreb te prvog njihova branda Slobodana Rajića.
U prošloj godini je broj zaposlenih porastao s četiri na sedam.
- Oformili smo mladi tim grafičkih dizajnera i copywriterice, čiji rad treba iznijeti na tržište našu viziju Telecor Zagreba i privući kupce inovacija domaćih inovatora. Kada završimo sa dizajnom identiteta skoncentrirati ćemo se na marketing. Paralelno sa rađanjem novog poslovnog modela, bavimo se veletrgovinom elektroopreme i provođenjem vlastitih projekata sufinanciranih kroz bespovratna sredstva – zaključuje Đurić.