
Istraživanje o medijskoj pokrivenosti bitcoina pronašlo velike razlike

Istraživanje je zaključilo da jaz stvara priliku za čitatelje koji prate medije koje pomno prate tržišnu mehaniku
Istraživanje 18 glavnih medija zabilježilo je 1.116 tekstova o bitcoinu i izmjerilo raspoloženje 31 posto pozitivnih, 41 posto neutralnih i 28 posto negativnih priča u drugom tromjesečju ove godine, prema tvrtki za analizu bitcoina Perception.
Podaci otkrivaju značajan jaz između medija usmjerenih na financije koji opsežno pokrivaju tržište i tradicionalnih novinskih kuća koje se njime rijetko bave.
Rijetka pokrivenost
Perception je izbrojao dva članka o bitcoinu u Wall Street Journalu, 11 u Financial Timesu i 11 u The New York Timesu. Ovi ukupni iznosi zaostaju za svakim medijem koji pokriva financije, pa čak i za općim medijima srednje klase. Publika koja se oslanja na ove medije za tržišne informacije nije primila gotovo nikakve informacije o imovini koja je ponovno nadmašila dioničke indekse u tromjesečju. Izvješće je ovu neusklađenost nazvalo ‘rizikom mrtve točke uredništva’ jer institucionalni ulagači mogu svoje odluke o portfelju temeljiti na nepotpunim informacijama.
Poslovni mediji koji izbacuju veliku količinu tekstova potaknuli su najkonstruktivniju pokrivenost. Forbes je proizveo 194 priče o bitcoinu s omjerom pozitivnih prema negativnim od otprilike 1,8:1. U isto vrijeme CNBC je objavio 141 prilog u omjeru 2,5:1, te je Fortune je prijavio 117 članaka koji su bili skromno pozitivni. Ti su se mediji usredotočili na metrike usvajanja, ETF-ove, ulaganja u bitcoin od strane tvrtki i ekonomiju rudarenja, predstavljajući bitcoin kao održivu makro imovinu, a ne kao novost.
Negativna pokrivenost zabilježena je u ostalim medijima. Independent je objavio 45 priča s negativnim predznakom u omjeru 2,3:1, dok su Fox News i Barron's isporučili manje količine, ali sličan skepticizam, usredotočujući se na kriminal, povrede kibernetičke sigurnosti i volatilnost cijena. Perception je grupirao izvještavanje u tri narativna bloka: prihvaćanje s entuzijazmom (Forbes, CNBC), namjerni minimalizam (WSJ, FT, NYT) i uporni skepticizam predvođen tradicionalnim medijima općeg interesa.
Informacijska asimetrija
Prema izvješću, razlika je važna jer se bitcoinom sada trguje s likvidnošću usporedivom s nekim valutama G-10, a ETF-ovi su ostvarili rekordne volumene tijekom kvartala. Upravljači imovinom koji nadziru samo publikacije koje ne pokrivaju kripto u velikom volumenu mogu propustiti regulatorna kretanja, podatke o protoku sredstava i korporativne rizničke poteze koje velika kohorta dokumentira u gotovo stvarnom vremenu.
Izvješće zaključuje da podjela pokrivenosti stvara i rizik i priliku: rizik za institucije koje ovise o nedostatnim kanalima i priliku za čitatelje koji prate medije koji pomno prate tržišnu mehaniku. S sentimentom i brojem priča koji se mogu kvantificirati svakog kvartala, portfeljski timovi mogu uspoređivati medijsku izloženost s cijenom i prilagoditi svoje izvore informacija u skladu s tim.