Kripto
StoryEditor

Josipa Majić: Revulution NFT za Netflix ili Spotify samo je početak revolucije u načinu plaćanja pretplata

05. Srpanj 2022.
foto Pixsell

Revuto, hrvatski kripto-fintech startup, danas je na konferenciji za medije predstavio novi inovativni proizvod. Radi se o doživotnim pretplatama za Spotify i Netflix putem njihovog Revulution NFT-a, kako ga Revuto naziva. Inovacija je predstavljena danas u prostorima Wespa Spaces, a 10.000 zainteresiranih korisnika od 11. srpnja će moći kupiti limitirano izdanje NFT-a preko njihove web stranice.

- Slušajući želje naših 350.000 korisnika te uz opcije koje nam pruža NFT tehnologija, odlučili smo ponuditi nešto što do sada nitko nije - Revulution NFT, tj. proizvod koji jamči pretplatu na Netflix ili Spotify na način da Revuto vlasniku NFT-a pokriva mjesečne troškove pretplate sve dok korisnik drži NFT u Revuto aplikaciji. Još interesantnije, u slučaju da korisnik odluči više ne koristiti pretplatu, on može vratiti novac uložen u NFT ili čak zaraditi prodajom NFT-a nekom drugom korisniku koji s tim NFT-om može ostvariti isto pravo - istaknuo je Vedran Vukman, CEO i suosnivač Revuta.

U suradnji sa partnerom Railsr (nekadašnjim Railsbankom), jednim od najvećih izdavača debitnih kartica na svijetu, Revuto vlasnicima Revulution NFT-a dodjeljuje virtualnu Mastercard karticu koju će Revuto svaki mjesec puniti iznosom potrebnim za plaćanje njegove pretplate na Netflix ili Spotify. Kao i sa svakim NFT-om, i s Revulution NFT moguće je trgovati na sekundarnom tržištu. Nakon što korisnik pošalje ili proda svoj NFT drugom korisniku, Revuto će deaktivirati virtualnu debitnu karticu starom vlasniku te novom vlasniku NFT-a dodijeliti novu virtualnu debitnu karticu koju će korisnik koristiti za plaćanje njegove pretplate na Netflix ili Spotify.

Iako će prvotno biti dostupne samo dvije navedene pretplatniče usluge, iz Revuta su najavili kako će korisnicima omogućiti i ostale popularne servise.

- Revulution NFT za Netflix ili Spotify samo je početak revolucije u načinu plaćanja pretplata i uvod u pretplatničke NFT-eve s kojima će se ljudi moći pretplatiti na bilo koju pretplatu u svijetu, na bilo koji period. Uvođenjem ove inovacije, korisnik će moći ostvariti popust prilikom plaćanja pretplate na pretplatnički period po njegovoj volji, a sve uz mogućnost poklanjanja ili prodaje neiskorištenog dijela pretplate drugim korisnicima. S takvim jedinstvenim pristupom, Revuto uvodi nešto potpuno novo u svijet pretplata, nešto što će omogućiti kreiranje potpuno novog tržišta unaprijed plaćenih, a neiskorištenih pretplata – izjavila je Josipa Majić, suosnivačica Revuta.

Limitirano izdanje Revulution NFT-a s vremenom će svojim vlasnicima unutar Revuto aplikacije pružati i neke druge pogodnosti. Kupovina NFT-a biti će dostupna preko Revuto web stranice po cijeni od 349 dolara. Prodaja kreće 11. srpnja, točno u podne, a kupnja je moguća korištenjem kreditnih ili debitnih kartica, kao i kriptovalutama.

Nakon što je tvrtka prikupila 10 milijuna dolara u prvom ICO-u na cardano blockchainu, domaći startup može se pohvaliti impresivnim brojkama. Broj registriranih i verificiranih korisnika premašio je 350.000, što je rast od 20 posto iz mjeseca u mjesec, također kreirano je 60.000 digitalnih novčanika na platformi, te čak 1,5 milijuna korisnika nalazi se na listi čekanja za glavni proizvod.

Ono što su iz Revuta posebno istaknuli jest kombinacija kripta i fintecha, što je core proizvoda. Mnogi u kripto industriji složili bi se da su korisničko iskustvo (UX) i utility jedni od najvećih prepreka u dovođenju mainstream korisnika. Revuto se upravo fokusira na taj ključan dio i pomoću blockchain tehnologije korisnicima želi omogućiti na što 'bezbolniji' način da upravljaju svim svojim pretplatama sa jedne aplikacije.

- Ponosna sam na cijeli tim koji stoji iza ovog projekta, te se veselimo svemu što slijedi. Vjerujemo da će reakcije tržišta i postojeće baze korisnika i ovog puta biti sjajne – dodala je Josipa Majić.

Revuto je za samo 63 minute prodao sve tokene dostupne u prvoj fazi javne prodaje. Zanimljivo će biti ispratiti koliko će im vremena biti potrebno za prodaju NFT-ova. Iako je sentiment na kripto tržištu sada potpuno drugačiji nego u svibnju 2021., interes zasigurno postoji, preostaje za vidjeti u kakvom intenzitetu.

26. travanj 2024 23:58