Prema konsolidiranom financijskom izvješću Grupa Podravka u prošloj poslovnoj godini ostvarila je 4,4 milijarde kuna prihoda od prodaje, što je za 177 milijuna kuna, odnosno 4,2 posto više nego 2018. Porasla je i operativna dobiti (EBIT-a) za gotovo 10 posto te neto dobit za 16 milijuna kuna, što je 7,7 posto više nego u 2018.
Kako su priopćili iz Podravka Grupe posljedica je to povećanih prodajno-marketinških aktivnosti te potražnje za novoplasiranim inoviranim proizvodima, od čega su vlastiti brendovi Podravka Grupe rasli 163,5 milijuna kuna, odnosno 4,3 posto. Na razini Grupe znatno su se poboljšala materijalna prava zaposlenika, priopćeno je iz Podravke, a to se očituje u rastu troškova zaposlenih od 62,5 milijuna kuna, što je 6,2 posto više, a povećana su ulaganja u marketinške aktivnosti porastom troškova marketinga za 18,4 milijuna kuna.
I 2019. nastavljena je strategija smanjenja zaduženosti, što je rezultiralo smanjenjem kratkoročnih i dugoročnih kredita i zajmova za 190 milijuna kuna. Porasli su prihodi i na izvoznim tržištima, u regiji Zapadne Europe i prekooceanskim zemljama za 30 milijuna kuna, što je porast od sedam posto na godišnjoj razini. Tržišta Centralne Europe ostvarila su rast od 1,3 milijuna kuna ili 0,3 posto, a znatan iskorak ostvaren je na istočnoeuropska tržišta, koja su na godišnjoj razini rasla za 42,5 milijuna kuna, što je 14,5 posto više u odnosu na prethodnu godinu.