U prvih devet mjeseci ove godine na strana je tržišta prodano 400 tisuća Vizola S, što je porast od 40 posto u odnosu na godinu ranije, priopćili su iz Jadranskoga galenskog laboratorija. Uz Aqua Maris, dobro poznati brend JGL-a koji ove godine slavi 20 godina i jedan je od najpoznatijih hrvatskih izvoznih brendova, u kontekstu dobrih izvoznih rezultata u ovoj godini iz domaće farmaceutske kompanije svakako ističu i liniju Vizol S, koju čine proizvodi za ublažavanje tegoba zbog suhog oka.
– Veliki rast Vizola S na svim tržištima pokazuje da smo pogodili ono što današnji kupci traže, proizvode bez konzervansa koji imaju poseban aplikator za jednostavno i precizno doziranje kapi, te da jamčimo sterilnost naših kapi čak šest mjeseci nakon otvaranja. Sve su to kupci prepoznali na raznim tržištima i zato je Vizol S zvijezda u usponu u JGL-u – rekao je za Lider Mislav Vučić, glavni izvršni direktor kompanije i dodao da je Vizol S dospio do vodeće pozicije ponajprije na hrvatskom tržištu, na kojem drži 24 posto tržišnog udjela, usprkos jakoj i globalno prisutnoj konkurenciji.
Veliki uspjeh Vizol S postigao je na ukrajinskom tržištu, gdje ima rezultate koji ulaze u najbolje poslovne prakse. Kao razloge za takav strelovit rast Vizola S u JGL-u ističu, osim neprestanog ulaganja u inovacije i kvalitetu, i rast osviještenosti, kako kod struke, tako i kod potrošača, jer je problem suhog oka jedan od glavnih problema starije populacije danas.