Lidertrend
StoryEditor

Da ne bi utonuo u zaborav, Ferrari ušao u modni biznis

15. Lipanj 2021.
Talijanski automobilski brend odlučio je lansirati kolekciju luksuzne odjeće kako bi svoju bazu fanova proširio na mlađe generacije i žene

Jedan od najpoznatijih automobilskih brendova na svijetu, talijanski Ferrari svoj je bogati portfelj proširio za još jedan biznis i to - modni. Jučer su u tvornici Maranellu pokazali svoju prvu kolekciju luksuzne odjeće za žene i muškarce koju potpisuje dizajner Rocco Iannone. Ianonne je za taj 74 godine star brend osmislio futurističke komade, neobičnog kroja i upečatljivih boja među kojima dominiraju crvena, boja njihovih trkaćih automobila te žuta i crna, boje njihovog prepoznatljivog simbola - propetog konja. 

Ianonne kopirao?

Kako je prenio portal Sportico, Ferrari je odlučio ući u modni biznis kako bi proširio svoju bazu fanova, ponajviše na mlađe generacije i žene. Predstavljeno je ukupno 52 'looka', uglavnom unisex komada koji su inspirirani modelima automobila koje proizvode.

U suradnji s postojećim partnerima, brendovima Puma i Ray Ban, kreirali su i limitirana izdanja obuće i sunčanih naočala. Iz kompanije su, kako prenosi Sportico, izjavili da je ovaj potez dio njihove velike strategije diverzifikacije te se nadaju da će u sljedećih deset godina ti novi poslovi zauzimati udjel od 10 posto u ukupnim prihodima. Dosad su biznis proširili na zabavne parkove, restorane s Michelinovom zvjezdicom te esport i to sve kako mlađe generacije upoznali s bogatim naslijeđem čuvenog trkaćeg brenda. - Kad to ne bismo radili, postali bismo irelevantni i nepoznati - poručili su iz kompanije.

Ferrari F1 tim je u ožujku potpisao i višegodišnji ugovor s modnim brendom Giorgio Armani koji će odijevati trkače na off-track eventima i putovanjima, a monegaški vozač Formule 1 iz tima Ferrari, Charles LeCrec bio je zaštitno lice jedne Armanijeve kampanje. Iako Ferrariju, očito, moda nije stran biznis, njihova vlastita modna linija je već predmet kritika. Čuveni blog Diet Prada prozvao ih je zbog neoriginalnosti - Ianonne se 'inspirirao' postojećim kolekcijama brendova Versace, Prada i Off-White.

19. travanj 2024 09:12