Ruf Automobile GmbH, poznati njemački proizvođač automobila, izvorno je osnovan 1939. Počeo je poslovati kao servis automobila, zatim se ustalio kao tuning-radionica za Porsche, posebno za model 911, a početkom 80-ih godina 20. stoljeća dobio je status samostalnog proizvođača automobila. Od tada do danas izbacio je mnogo brutalno 'tjuniranih' Porschea, a sad je predstavio i svoj samostalni model nazvavši ga Ruf SCR.
Karbonski monokok
To je prekretnica za tvrtku i vjerojatno najvažniji automobil koji je izišao iz te tvornice jer je prvi koji se ne temelji na Porscheovoj šasiji. Ruf je, naime, proizveo vlastiti karbonski monokok (franc. monocoque) na kojemu će se zasnivati i budući modeli. Monokok od ugljikovih vlakana znači da je šasija napravljena u jednom dijelu i sastavni je dio karoserije, što automobilu daje lakoću, ali i čvrstoću.
Iako na prvi pogled SCR podsjeća na 911, ima nekih promjena koje se mogu primijetiti i na prednjem djelu na kojem dominiraju mrežasta rešetka i veliki otvori u kutovima. Straga su širi blatobrani, a tu je i mali 'spojler'. U svakom slučaju, SCR djeluje izrazito kompaktno i čvrsto. Straga je smješten 4-litreni šesterocilindrični motor koji stvara 503 konjske snage i 469 Nm okretnog momenta. Prave ljubitelje vožnje usrećit će podatak da je motor uparen s ručnim mjenjačem unatoč velikoj snazi i pogonu na samo stražnje kotače. U Rufu nisu rekli koliko ubrzanje postiže njihova ljepotica, ali zna se da joj je maksimalna brzina 320 km/h. Kad je pak posrijedi kočenje, dijelovi od karbonske keramike jamče pouzdanost.
Retro je in
U Rufu kažu da upravljanje u SCR-u daje osjećaj vožnje kartinga, ali sa znatno boljim značajkama, što se i očekuje. U unutrašnjosti SCR obiluje visokokvalitetnim materijalima s izloženim ugljikovim vlaknima, luksuznom kožom i pravim metalom te njeguje retrostil. Kontrolna ploča nije digitalna, što je danas standard, već se s analognim kazaljkama nastavlja na retrostil. Plan je da iz Rufove tvornice svake godine izađe samo petnaest primjeraka tog automobila jer SCR pruža potpuno drukčiji ugođaj i osjećaj od ostalih 'sportaša', što ima i cijenu, i to zaista paprenu – početna je 650 tisuća eura, dakle oko 4,9 milijuna kuna.