Grupa Warner Music sklopila je partnerstvo s kompanijom The Sandbox s kojom planira organizirati koncerte i kreirati glazbena iskustva – avatarima. Kako je u priopćenju objavila kompanija The Sandbox, dio Animoca Brandsa, s Warner Musicom kreirat će Warner Music LAND – kombinaciju glazbenog tematskog parka i koncertne hale u metaversu. Na toj će lokaciji Warner plasirati svoj bogati glazbeni portfelj te tako, nadaju se, ubirati prihode od poslovanja u virtualnom svemiru.
Osvajanje metaversa
- Naše partnerstvo s The Sandboxom i posjedovanje virtualnih nekretnina, otvaraju potpuno nove mogućnosti u metaversu – kazala je u priopćenju izvršna direktorica za digital u Warner Musicu Oana Ruxandra te dodala kako će Grupa s LANDOM kreirati iskustva koja nadilaze ograničenja u stvarnom svijetu i omogućavaju njihovim umjetnicima da se s fanovima povežu na način koji dosad nije bio moguć.
Iako kompanija, u čijem su vlasništvu i Atlantic, Warner Records, Elektra i Parlophone, nije najavila točan datum lansiranja LAND-a, korisnici razvoj situacije mogu pratiti na platformi Discord. Warner Music nije jedini glazbeni brend koji je odlučio zakoračiti u meta-svemir. Universal Music je nedavno sklopio partnerstvo s kompanijom Genies koja ima za zadatak kreirati digitalne avatare umjetnika poput Justina Biebera ili Rihanne.