Lidertrend
StoryEditor

Zuckerberg želi influencere nazad na Facebook i za to će platiti milijardu dolara

16. Srpanj 2021.
influenceri društvene mreže
Migracija na druge platforme (posebno mlađih generacija) i projekti za privlačenje korisnika (influencera) smišljeni u radionicama YouTubea, TikToka, Snapa ili Twittera, zabrinuli su vlasnika Facebooka

Šef Facebooka, Mark Zuckerberg odlučio je stati na kraj svojoj velikoj muci - migraciji influencera na novije, a za mlade i zanimljivije platforme poput TikToka. Njegova strategija vraćanja izgubljenih ovčica je prilično jednostavna i učinkovita. On će im, naime, platiti da se vrate. Kako prenosi Forbes, do kraja ove godine i tijekom sljedeće, Zuckerberg  kani potrošiti čak milijardu dolara koje će influencerske zvijezde dobiti kroz takozvanu proviziju na oglašavanje i bonuse za vrijeme provedeno na Facebooku ili Instagramu.

Dobra motivacija

Kako je Zuckerberg objavio na Facebooku, svoje platforme želi pretvoriti u najbolja mjesta za influencere; mjesta na kojima milijuni kreatora mogu zarađivati za život te dodao da investiranje u kreatore sadržaja (influencere) za njih nije nikakva novost, ali da posao žele proširiti.

Lijepo od Zuckerberga što podržava influencerski biznis, ali teško je povjerovati da je planirano ulaganje vođeno čistim altruizmom i željom da pomogne drugima da zarade za kruh. Influenceri na platforme dovode milijune korisnika, a gdje su followeri tu su i oglašivači. Migracija na druge platforme (posebno mlađih generacija) i projekti za privlačenje korisnika (influencera) smišljeni u radionicama YouTubea, TikToka, Snapa ili Twittera, sigurno su utjecali na novu Zuckerbergovu odluku. Uzme li se u obzir da je Facebook lani ostvario 86 milijardi dolara prihoda, milijarda dolara 'influencerima' se čini i malim iznosom. 

22. studeni 2024 06:16