Kvalitetni podaci o navikama potrošača i donošenju odluka o kupnji temelj su za izradu uspješne marketinške kampanje, a za provedbu ključno je odabrati suvremen i zabavan kanal koji omogućava interaktivnu komunikaciju. U tvrtki Digital Reality prepoznali su priliku kako se dodatno približiti potrošačima i sakupiti kvalitetne podatke, a da istodobno potrošači dobivaju vrijedne informacije o proizvodima na kreativan i moderan način.
Tako je nastao prvi hrvatski šoping-asistent, odnosno aplikacija AR Digital Shopping Assistant, koja je od prošlog tjedna dostupna za preuzimanje.
Informacije i podaci
AR Digital Shopping Assistant je mobilna aplikacija koja sadrži jednakovrijedne informacije za potrošače i trgovce. Potrošačima osigurava dodatne informacije o proizvodima poput promocija, akcija, ocjena korisnika i nutritivnih vrijednosti. Trgovcima osigurava pristup vrijednim podacima o interesima potrošača, direktnu komunikaciju putem push poruka i mogućnosti prikaza informacija u proširenoj stvarnosti putem kamere mobitela.
Aplikacija je namijenjena širokoj publici s obzirom na to da pokriva čitav spektar artikala, od prehrambenih do neprehrambenih proizvoda, potrošačke elektronike, strojeva za dom i vrt, sporta i mode. Idealan je alat za sve potrošače koji odluku o kupnji donose upravo temeljem dostupnih akcija i promocija na tržištu.
Dodatna promocija
S druge strane, to je čini idealnom platformom za trgovce, koji dobivaju novi kanal za objavu svojih promocija. Trgovcima je omogućeno da u aplikaciji pomoću atraktivnih elemenata proširene stvarnosti (AR, augmented reality) dodatno istaknu svoju ponudu i targetiraju određenu skupinu korisnika.
Jedinstvena aplikacija poput ove postaje praktičan i zabavan alat svakom kupcu, budući da istraživanja pokazuju da čak 60 posto kupaca istražuje podatke o proizvodima na internetu dok su u kupnji. Aplikacija je dostupna na Google Play Storeu i na Apple storeu.