Na 12. međunarodnom dizajn natjecanju WOLDA, Rašić+Vrabec osvojili su čak četiri nagrade za četiri logotipa.
Zlato za logotip Đurđevački pijesci – multimedijski posjetiteljski centar, zlato za logotip inkluzivnog projekta Vidim, čujem, osjećam umjetnost, bronca za logotip 68. Pulskog filmskog festivala i posebno priznanje za logotip Sv. Nikola – edukativno prezentacijski centar za podvodnu arheologiju.
WOLDA nagrada se organizira još od 2006. godine, a svaki nagrađeni logotip morao je ispuniti slijedeće kriterije: mora biti originalan, jasan i besprijekorno dizajniran. Nagrade se dodjeljuju u šest kategorija: dizajn novog logotipa, redizajn logotipa, dizajn animiranog logotipa, zvučni znak, korporativni identitet te za dizajn logotipa ambalaže.
- Sretni smo jer su baš sva četiri logotipa koje smo poslali na natječaj, osvojili nagradu. Ovim putem zahvaljujemo se tvrtkama Novena, Muze, Galeriji umjetnina grada Slavonskog broda, Pulskom filmskom festivalu i Međunarodnom centru za podvodnu arheologiju u Zadru koji su nam dali povjerenje i inspiraciju - rekli su Rašić+Vrabec.
Službeni rezultati bit će objavljeni početkom prosinca, a više o nagrađenim radovima pročitajte u nastavku.
Inovativan, pomalo futuristički multimedijski centar Đurđevački pijesci kroz izložbu prezentira jedinstveni pustinjski krajolik, floru i faunu zaštićenog botaničkog rezervata poznatiji pod imenom 'Hrvatska Sahara'. Inspiriran česticama pijeska, logo simbolizira bogatstvo mikro oblika pijeska i prikazuje nešto što je nemoguće iskusiti golim okom. Osnova je karakteristično slovo Đ koje se prema potrebi pretvara u druge oblike, ovisno da li se koristi za signalizaciju, animaciju ili izložbene grafike. Tvrtka Novena, nositelji projekta i autori idejnog i izvedbenog rješenja centra, angažirali su Rašić+Vrabec za grafički i prostorni dizajn projekta. Za interijer i produkt dizajn su zaslužni arhitekti Končar i Bodiš, a za ilustracije Patricio Aguero.
Svrha projekta Vidim, čujem, osjećam umjetnost je povećati socijalnu uključenost za slijepe, slabovidne, gluhe i nagluhe osobe u prilagođene kulturne i umjetničke sadržaje. Logo funkcionira kao prepoznatljiv znak, a na posterima se pak pretvara u moćnu ilustraciju koja udahnjuje život u odabrane umjetničke radove. Nositelj i pokretač ovog inkluzivnog projekta je Galerija umjetnina grada Slavonskog Broda.
Pulski filmski festival je najstariji filmski festival u Hrvatskoj i jedan od najstarijih kontinuiranih filmskih festivala u Europi i svijetu. Ovaj vizualni identitet priča filmsku priču kroz minimalističke prepoznatljive elemente filma: leću kamere, snop svjetla reflektora, tlocrt pulske arene, kolut trake filma. Strukturiran je kao piktogramski sustav pa uz minimalnu intervenciju svaka njegova aplikacija može biti drugačija.
Kompleks Sv. Nikola u Zadru datira još iz 13. stoljeća, a trenutno se preuređuje u atraktivan edukativno prezentacijski centar za podvodnu arheologiju pod vodstvom Međunarodnog centra za podvodnu arheologiju u Zadru. Logotip je inspiriran sinergijom starog i novog, a u potpuno u duhu prostora i koncepta novog poučnog centra i multimedijske izložbe koju Rašić+Vrabec kreiraju u suradnji s tvtkom Muze, našim ponajboljim interpretatorima kulturne baštine i arhitektonskim Studiom A38.