Mlade nade komunikacijske industrije svojim su projektom „Niti jedan biciklist nikad“ osvojile žiri i zaslužile prestižnu nagradu na ovogodišnjem natjecanju Young Lions powered by Iskon, kojemu je i ove godine cilj bio istaknuti mlade hrvatske talente, a pritom ukazati i na važnost održive mobilnosti i kvalitete života.
Young Lions natjecanje je na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes Young Lions – a pobjednice su ovogodišnjega 24-satnog natjecateljskog izazova i nove nositeljice ove titule Dora Kasun i Valentina Mavretić iz agencije Señor!
Čak 74 natjecatelja u timovima je osmišljavalo rješenja u pet natjecateljskih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Pobjedu u kategoriji Digital odnijeli su Bruno Bartolić i Rene Filipović (Convergent Media Group Croatia), u kategoriji Media pobjednice su Ana-Marija Žarak i Ivana Kršić (Imago Ogilvy), dok su nositeljice Grand Prixa Dora Kasun i Valentina Mavretić (Señor) s projektom Niti jedan biciklist nikad ujedno i pobjednice kategorije Print.
Finalisti su ovogodišnjeg natjecanja u kategoriji Digital Jerko Mihaljević i Adrian Rovina (404) te Maja Adžaga i Filip Vidović (Promosapiens); dok su finalisti kategorije PR Filip Latin i Mario Štrok (Imago Ogilvy).
Uz organizatore natjecanja, pobjednicima i svim natjecateljima čestitao je i Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey), predsjednik ovogodišnjega žirija: Drago mi je da se potvrdila moja teza da pod pritiskom nastaju najbolje ideje. Žiri je bio suočen s nekoliko sjajnih uradaka. Zahvalio bi se kolegama iz žirija na vrlo konstruktivnoj diskusiji oko svakog rada. Nagradili smo rad koji je svjež, dinamičan, koji može dobro funkcionirati na ulici i koji dobro korespondira sa zadanim brifom. Ima modularni karakter, tako da je njegovo apliciranje stalno u pokretu, baš kao i biciklisti. Zahvaljujem svim natjecateljima na idejama. Kriterije smo postavili jako visoko, tako da je i status finalista veliko dostignuće u ovom natjecanju. Čestitam nagrađenim timovima i želim puno sreće ekipi iz Señora na kanskom natjecanju. Ovo je jedinstvena prilika za učenje, pokazivanje mišića i provjere gdje smo na globalnoj karti mladih talenata.
Važna je posebnost natjecanja Young Lions powered by Iskon upravo humanitarni karakter – klijent čiji brief natjecatelji rješavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva, kojoj se ustupaju kreativna rješenja natjecatelja. Ovogodišnji partner natjecanja Iskon i organizator za zadatak su odabrali osmišljavanje rješenja za udrugu Sindikat biciklista, koja se već 10 godina zalaže za održivu mobilnost kroz povećanje korištenja održivih oblika kretanja kao što su vožnja biciklom, pješačenje ili javni prijevoz sagledavajući sve aspekte kojima promet utječe na kvalitetu života u gradu (zagađenje, buka, prometne nesreće i dr.).
Iva Pregernik Jungić, voditeljica marketinških komunikacija Iskona i članica žirija Young Lionsa, poručila je: Volimo kreativne ideje, originalnost i ekstra trud, volimo bicikliste i urbanu kulturu pa nam je čast što smo dio ovog lijepog projekta i hvalevrijednog natjecanja. Cijenimo rad udruge Sindikata biciklista koja svojim zalaganjem potiče bolje uvjete i za bicikliste i za grad. Iskreno čestitamo ekipi iz Señora na Grand Prixu, koji su nas osvojili. Čestitke i svim ostalim lavićima na idejama i inspiraciji.
Čestitkama se pridružila i Tena Šarić Rukavina, predstavnica Sindikata biciklista: Hvala Iskonu i HURA-i na odabiru nas kao klijenta. Uvijek smo cijenili dobra rješenja, ideje, dizajn i PR te im stremili u širenju svojih vrijednosti i zagovaranju održivog prometa. Zahvalni smo i jer uskoro slavimo 10 godina rada Sindikata biciklista pa jedva čekamo iskoristiti neke od rezultata.
Uz predsjednika žirija Nikolu Žinića, predstavnicu Iskona Ivu Pregernik Jungić i predstavnicu klijenta Tenu Šarić Rukavina, za selekciju najboljih radova ovogodišnjeg natjecanja zaslužni su i Dunja Bua Maričević (Pragma komunikacije), Anamarija Juraković (Advans Adria), Alen Kekić (I to nije sve), Mario Lovrić (Studio Nexus), Fran Mubrin (404), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij) i Boris Zatezalo (Degordian).
Natjecanje je otvaranjem svoje baze za natjecatelje podržao i Shutterstock, a nakon nezaboravnog natjecateljskog iskustva među hrvatskim timovima nositelji Grand Prixa već će u drugoj polovici svibnja svoje snage odmjeriti s natjecateljima iz cijeloga svijeta na globalnom online natjecanju Cannes Young Lions.
Više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com.