Trendovi u maloprodaji, predviđanja tržišnog razvoja, promjene u razmišljanju i ponašanju potrošača, alati za jačanje konkurentnosti te ideje i iskustva s međunarodne maloprodajne scene bili su u žarištu ovogodišnje konferencije 'Insight Day' koju je Konzum organizirao za zaposlene u tvrtkinu menadžmentu.
Kupac u fokusu
Na tradicionalnome godišnjem okupljanju više od dvije stotine Konzumovih zaposlenika iz svih dijelova Hrvatske slušalo je izlaganja ključnih imena maloprodajne scene u Europi kako bi proširilo znanje i steklo uvid u nove taktike koje će zatim moći primijeniti u svakodnevnom poslovanju.
Konferenciju je otvorio Nick Downing, komercijalni direktor IGD-a, tvrtke specijalizirane za istraživanja i treninge u prehrambenoj industriji i potrošačkom sektoru. Konzumovim zaposlenicima predstavio je trendove u maloprodaji u Europi, posebno novosti i tržišne promjene te načine na koje se konkurentnost danas mijenja. Bryan Roberts, globalni direktor za istraživanja TCC-a, tvrtke specijalizirane za individualna rješenja u maloprodaji radi jačanja snage brenda i povećanja vrijednosti za potrošače, govorio je o željama i potrebama kupaca u Hrvatskoj, istaknuvši mogućnosti primjene rješenja s drugih tržišta uz prilagodbu lokalnim potrošačkim navikama. Jean Jacques Vandenheede, futurolog i specijalist za trendove u maloprodaji, istaknuo je pak da je potrebno staviti kupca u središte i razumjeti tržište na kojem tvrtka posluje.
Ključno za razvoj
Drugi dio konferencije bio je posvećen poslovnim rezultatima i aktualnostima u Konzumu te smjernicama za iduće poslovno razdoblje. Zaposlenicima su ih predstavili predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić te članovi Uprave Zoran Mitreski i Uroš Kalinić.
– Ovakve su konferencije ključne za Konzumov razvoj i napredak, stoga ih redovito organiziramo kako bismo zaposlenicima pružili priliku za razmjenu ideja i iskustava te raspravu s najvećim stručnjacima u maloprodaji na svjetskoj razini koji s njima dijele svoje znanje. Tako možemo pratiti svjetske trendove prilagođavajući ih svojem tržištu te razvijati vlastitu snagu i prednosti. Svjesni smo da samo stalnim ulaganjem u svoje zaposlenike, jačanjem njihova znanja i kompetencija te praćenjem novih standarda i tehnologija možemo zadržati položaj tržišnog lidera – izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.