Ako ste u skorije vrijeme na ulicama Grada Zagreba vidjeli upečatljive ljubičasto-žute automobile s istaknutim vizualom flastera, vjerojatno niste mogli ne obratiti pozornosti. Riječ je o novoj omnichannel platformi Flaster, a upravo su istaknuti vizuali jedna od ključnih taktika kojom će se voditi u kreiranju kampanja za svoje klijente. Još kada uz to dodamo mjerljive podatke vanjskog oglašavanja u kombinaciji s digitalnim remarketingom, Flaster će zasigurno biti poželjna oglašivačka platforma za sve ozbiljne brendove.
ŠTO JE FLASTER?
Flaster je omnichannel platforma koja povezuje brendove koji žele iskoristiti sve prednosti pokretnog vanjskog oglašavanja za promoviranje brenda i vozače koji su svakodnevno na cesti na užurbanim lokacijama u gradu, a žele dodatno zaraditi.Aplikacija Flaster prikuplja detaljne podatke o vozilima i analizira rezultate OOH reklama. Na temelju toga provodi se ciljani remarketing na digitalnim platformama koji je usmjeren na osobe koje su bile u doticaju s Flaster vozilima.
BREND U GRADSKOJ VOŽNJI
Flaster vozilima upravljat će odabrani vozači koji su svakodnevno na najposjećenijim lokacijama u gradu. Aplikacija Flaster prati kretanje vozila i prikuplja podatke koji se pretvaraju u mjerljive digitalne rezultate s ciljem detaljne post-buy analize te digitalnog remarketinga usmjerenog na osobe koje su bile u kontaktu s Flaster vozilima.