Ukratko
StoryEditor

Moja HPB u mobitelu

02. Prosinac 2020.
mHPB - mobilno bankarstvo

U utrci s užurbanim načinom života i bezbrojnim obavezama, dobro upravljanje vremenom odavno je postalo neizbježno. Digitalizacija je naša svakodnevica pa je time i online dostupnost bankarskih usluga još važnija nego nekad. Nitko više nema vremena i strpljenja za čekanje na šalterima, uostalom svi imamo priliku plaćati i svojim financijama upravljati sve brže i jednostavnije. 

Banka je tu da svojim uslugama i digitalnim kanalima klijentima uštedi vrijeme i olakša svakodnevno upravljanje novcem. HPB je razvila digitalne aplikacije prilagođene svim dobnim skupinama koje omogućuju sigurno, brzo i jednostavno pristupanje i upravljanje osobnim financijama, bez čekanja u poslovnicama i uz znatno povoljnije naknade. Dobro korisničko iskustvo i zadovoljstvo klijenata na prvom su mjestu najveće banke u domaćem vlasništvu koju na hrvatskom tržištu izdvaja inovativnost i jedinstvenost u razvoju digitalnih rješenja. Tako se HPB može pohvaliti da je prva banka u Hrvatskoj koja je u svoje mobilno bankarstvo uvela autentifikaciju otiskom prsta, klijentima omogućila online otvaranje računa SuperSmart HPB, zatim eGotovinu - podizanje novca na bankomatu bez kartice, eRačun te slikaj i plati opciju. Također, Hrvatska poštanska banka prva je u Hrvatskoj ponudila usluge ePoslovnice i na mobitelu.

Virtualna poslovnica HPB-a besplatna je i dostupna korisnicima internetskog i mobilnog bankarstva te nudi najveći opseg bankarskih usluga na tržištu uz izravnu komunikaciju s djelatnicima Banke:

  • poslovati možete iz udobnosti vaših fotelja i pritom štedite vrijeme i novac
  • HPB ePoslovnica dostupna je i izvan radnog vremena klasične poslovnice
  • komunicirate s djelatnicima putem chata, video ili audio poziva
  • možete ugovarati nove proizvode i usluge ili modificirati postojeće
  • sve dogovoreno s djelatnikom Banke potvrđujete naprednim elektroničkim potpisom.

U HPB-ovoj ePoslovnici moguće je otvoriti, modificirati i zatvoriti sve vrste računa za građane, podnijeti zahtjev za odobrenje/povećanje dopuštenog prekoračenja kao i izdavanje svih debitnih, kreditnih i prepaid kartica Banke, ugovoriti pakete proizvoda, digitalne usluge, trajne naloge te sve vrste oročenih depozita.

'U eri digitalizacije banke su suočene s novim trendovima kojima se moraju prilagoditi i razvijati nova rješenja za bolje korisničko iskustvo klijenata. HPB je usmjerena na ulaganja u digitalno poslovanje i inovacije za bolje usluge i zadovoljne klijente', kažu u banci kojoj je napredak u digitalizaciji visoko na listi prioriteta te je kontinuirano usmjerena na uvođenje inovacija kao i na unaprjeđenje postojećih digitalnih kapaciteta.

22. studeni 2024 11:02