Vrijeme u kojem se nalazimo zahtijeva nove vještine i znanja, upravo zato pročitajte digitalno izdanje InStore magazina te saznajte novosti iz FMCG sektora.
Samo oni koji prepoznaju prilike i rizike i u skladu s njima poduzmu korake u pravom smjeru, mogu računati na opstanak na sve zahtjevnijem tržištu. Novi broj InStore magazina donosi sve o utjecaju koronavirusa na poslovanje, ključnim koracima za nošenje s krizom uzrokovanom koronavirusom, životu s koronom te kupnji u doba pandemije.
- Svi planovi od prije mjesec dana debelo su zastarjeli. Nove planove gotovo je nemoguće raditi jer je previše nepoznanica. Teško je u ovakvo doba nesigurnosti ostati pozitivan. No, s druge strane ima puno pozitivnih znakova. Ljudi si međusobno pomažu. Tvrtke također posluju odgovorno, darujući potrebne artikle bolnicama i potrebitima. Uključila se i država i spriječila kolaps dijela gospodarstva koji pati. Ima razloga i za optimizam. Samo treba gledati na pravu stranu. Mi pokušavamo dodati svoj dio. Vodimo se poznatom perzijskom izrekom 'I to će proći' – izjavio je Aljoša Parotat, direktor InStore magazina.
Tema travanjskog broja su milenijalci u FMCG-u, a kroz pregled aktivnosti trgovaca, kao i stručne tekstove donosimo najvažnije zaključke o društveno odgovornom poslovanju i održivosti. Također, u Vodiču kroz kategoriju donosimo pregled kategorija piva, roštilja i mesnih proizvoda, a u FOCUSU su osobna njega i oralna higijena.
Digitalno izdanje InStore magazina pronađite na službenoj web-stranici, a za dnevnu dozu novih FMCG informacija ne zaboravite uz web pratiti Facebook i LinkedIn.