Ukratko
StoryEditor

Otvoren Adriatic Business Centre u Šibeniku – Marketinška platforma i audiovizualni centar za brendiranje gradova, regija i gospodarstva Jadranske Hrvatske!

04. Ožujak 2021.
Otvoren Adriatic Business Centre u Šibeniku

U utorak 23.veljače svoja vrata za javnost otvorio je Adriatic Business Centre - ABC u Šibeniku. Ovaj suvremeni poslovni hub s 30-ak poslovnih ureda, 2 sale za sastanke, velikom konferencijskom dvoranom i 4 studija za režiju, marketing, dizajn i audiovizualnu produkciju, pružati će usluge projektnog savjetovanja, marketinga i izrade audio-video sadržaja.

Uz cijeli tim Razvojne agencije Šibensko-kninske županije koja je i nositelj  ovog europskog projekta kojim se u iznosu od 20 milijuna kuna bespovratnih sredstava  financirala rekonstrukcija i opremanje centra, u centru će biti smješteno i 30-ak poduzetnika iz sektora marketinga, dizajna i audio-video produkcije koji će svoje usluge pružati svim zainteresiranim javnim i privatnim korisnicima.

Cijela Jadranska Hrvatska ovim u potpunosti samoodrživim projektom dobila je jedinstvenu marketinšku platformu koja će županijama i gradovima ali i poslovnim subjektima i gospodarstvu pomagati u brendiranju i pozicioniranju u globalnom kontekstu. ABC je potpisao i Sporazum o suradnji s Umjetničkom akademijom u Splitu koja će u prostorijama ABC-a održavati edukacije i događaje za svoje studente ali i za sve mlade na području Dalmacije zainteresirane za obrazovanje u audiovizualnom sektoru i filmu.

Nakon uspješnog otvorenja Adriatic Business Centra u utorak 23. veljače, uz prisustvo predsjednika vlade RH, ministara i visokih uzvanika, u centru se u okviru Otvorenih dana ABC-a sljedećih dana održalo niz zanimljivih događanja, panel diskusija, prezentacija i korisnih radionica.

Svi događaji bili su fokusirani na marketing, brendiranje, audiovizualne komunikacije i održivi razvoj, teme koje će biti u fokusu budućeg djelovanja ABCa.

U srijedu 24.02. se o temi brendiranja i potencijala audiovizualnog sektora u Hrvatskoj imalo prilike čuti gosp. Veljka Popovića, docenta na Umjetničkoj akademiji u Splitu i autora animiranih filmova koji je i moderirao panel. Svoja razmatranja i savjete s publikom podijelili su Davor Bruketa, kreativni direktor tvrtke Bruketa&Žinić&Grey jedne od najvećih marketinških kuća u Hrvatskoj,  gosp. Christopher Peter Marcich ravnatelj HAVC-a, stručnjak za vizualne efekte u Hollywoodu, gosp. Ante Deković, te gđa Martina Petrović, voditeljica Deska Kreativne Europe – Ureda MEDIA Hrvatske. U popodnevnim satima radionicu o izradi audiovizualnih sadržaja za mala poduzeća održale su naše šibenske snage, Ante Šmit i Tonko Mikulandru iz Studia 82.

U četvrtak, 25. veljače saznali smo više o tome što Hrvatsku očekuje po pitanju zelene i digitalne tranzicije. O ovoj temi je uz moderiranje  gosp. Emira Džanića, svoja razmatranja podijelio gosp. Božo Zebavoditelj Službe za elektroničke usluge i rješenja  iz Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva, prof. Tomislav Capuder, izvanredni profesor Studija energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora u Šibeniku, gosp. Josip Aras, voditelj odjela iz Razvojne agencije ŠKŽ, gđa Mirjanu Samardžić, članica uprave tvrtke APSOLON d.o.o. te gosp. Mario Klobučar direktor Sektora za zelenu energiju i projekte sufinancirane sredstvima EU fondova i međunarodne projekte u Hrvatskim šumama d.o.o.

U petak, 26. veljače su na panel diskusiji o važnosti vizualne komunikacije kod brendiranja poduzeća, obrta i OPG-ova a koju je moderirala gđa Davorka Krnić Trick, koautorica projekta “Taste Šibenik - Knin County“, svoja iskustva podijelili: vinar gosp. Ante Sladić, vlasnik i glavni chef konobe i vinoteke Pelegrini gosp. Rudolf Štefan, stručnjak za dizajn i branding gosp. Damir Bralić, vinar gosp. Filip Baraka te gosp. Vedran Škugor iz tvrtke Pivovara 022. Nakon panel diskusije održana je i prezentacija lokalnih vina naše županije, a u popodnevnim satima organizirana je edukativna radionica o uspostavljanju i upravljanju web trgovinama koju je vodio gosp. Nenad Trifunović, direktor poslovnog razvoja tvrtke Wine and More.

Posljednji događaj Otvorenih dana ABC-a za temu dana imao je Pametnu specijalizaciju, koncept identifikacije konkurentskih prednosti regija te razvoja istih putem ulaganja u  istraživanje, znanje i  inovacije. Događanje je započelo prezentacijom gosp. Marcusa Anderssona, direktora švedske tvrtke Future Place Leadership koja pomaže državama, regijama i gradovima u brendiranju područja i privlačenju kvalitetnih kadrova talenata te se nastavilo panel diskusijom o prednostima i projektima Jadranskih regija na kojoj su sudjelovali ravnatelji i zamjenici ravnatelja razvojnih agencija Jadranske Hrvatske, gđa Dujmović Vuković, gosp. Bebić, gđa Brčić i gosp. Kružić. Nakon diskusije,  cjelokupno događanje se završilo prezentacijom o potencijalu i razvoju zdravstvenog turizma u Hrvatskoj koju je održao  gosp. Mate Car, sveučilišni profesor na Katoličkom sveučilištu u Zagrebu. Sve razgovore i panel diskusiju  u petak moderirala je gđa. Mira Lepur, ravnateljica Razvojne agencije Šibensko-kninske županije i autorica cjelokupnog koncepta centra i Otvorenih dana ABC-a. Sva događanja mogu se pronaći na youtube kanalu i facebook stranici Adriatic Business Centra, a galeriju fotografija pogledajte OVDJE.

23. studeni 2024 01:00