Iz tvrtke SELECTIO navode da je cilj priznanja promicanje i razmjena najboljih svjetskih praksi i hvalevrijednih inicijativa koje su mnoge kompanije pokrenule u ovom pandemijskom periodu. Svi nagrađeni poslodavci omogućili su rad od kuće svim zaposlenicima kojima priroda njihovog posla to dozvoljava, pravovremeno i transparentno komuniciraju sa svojim zaposlenicima, a omogućuju im i niz dodatnih benefita i programa podrške kako bi im olakšali ovo stresno razdoblje.
Najnoviji nositelji ovog priznanja tako su postale i sljedeće tvrtke:
- HEINEKEN Hrvatska
- HEP Opskrba
- PBZ Grupa
- Procter & Gamble
HEINEKEN Hrvatska naglasak je stavio na otvorenu i dvosmjernu komunikaciju. Putem različitih komunikacijskih alata, poput kompanijskog newslettera i online platformi za neformalno druženje, zaposlenicima se aktivno pružala podrška te ih se pravovremeno informiralo o kompanijskim i nacionalnim vijestima. Zadovoljstvo zaposlenika se višestruko mjerilo i pratilo te su se uvažavali prijedlozi u domeni komunikacije, sigurnosti, radne klime i odnosa. Kako bi se zaposlenici mogli nastaviti razvijati tijekom lockdowna, lansirana je online akademija, platforma za podjelu znanja među kolegama. U vrijeme nestašice zaštitnih maski, zaposlenicima je bio osiguran set maski za članove obitelji, a kao zahvalu za pojačan trud koji su ulagali tijekom proteklih mjeseci zaprimili su personalizirane zahvalnice i proizvode kompanije.
U HEP Opskrbi ističu da su pravovremeno implementirali sve potrebne mjere i izmjene u organizaciji rada kako bi zaštitili zaposlenike i omogućili kvalitetnu uslugu za klijente. Društvena odgovornost, senzibilitet i briga za potrebe svojih kupaca, su ono na što su se fokusirali u ovoj krizi. S obzirom na nova pravila socijalne distance, svoje poslovanje dodatno su digitalizirali, a komunikaciju preselili na online komunikacije. Zajedno sa svim zaposlenicima HEP grupe i zaposlenici HEP Opskrbe sudjelovali su u prikupljanju novčanih sredstava za donaciju za borbu protiv korona virusa te za sanaciju šteta nastalih nakon potresa, a donirane su i majice za zdravstvene djelatnike u tri bolnice.
PBZ Grupa naglasak je u ovom periodu stavila na osiguranje zdravlja i sigurnosti zaposlenika pa je pri organizaciji posla uzimala u obzir osobne karakteristike i potrebe pojedinaca, a svim zaposlenicima su omogućeni i različiti oblici psihološke pomoći, kao i financijska pomoć onima koji su bili ozbiljno pogođeni potresom u Zagrebu. Uvedeno je i dodatno nagrađivanje zaposlenika koji su u direktnom kontaktu s klijentima te smart learning koncept kojim se zaposlenicima sa smanjenim obujmom posla omogućilo da slobodno vrijeme iskoriste za osobni i profesionalni razvoj.