Vrijeme u kojem se nalazimo zahtijeva nove vještine i znanja, upravo zato pročitajte digitalno izdanje InStore magazina te saznajte novosti iz FMCG sektora.
Svibanjski broj InStore magazina donosi sve o promjenama u maloprodaji uzrokovanim krizom koronavirusa, utjecaju koronavirusa na brandove i ponašanje potrošača te pakiranu hranu. Također, možete pronaći pregled aktivnosti hrvatskih proizvođača u vrijeme pandemije koronavirusa, kao i steći uvid u suradnju OPG-ova i trgovačkih lanaca u Hrvatskoj.
Tema svibanjskog broja su zdravi proizvodi i zdravi doručak, u Vodiču kroz kategoriju donosimo pregled kategorije proizvoda za bebe, a u FOCUSU je priprema za ljeto. U novom broju pročitajte intervjue s Marinom Luketićem, voditeljem logistike u Orbicu i Andreom Penezić, Shopper & Customer Marketing Managericom u Beiersdorfu.
Digitalno izdanje InStore magazina pronađite na poveznici, a za dnevnu dozu novih FMCG informacija ne zaboravite uz web pratiti Facebook i LinkedIn.