Ukratko
StoryEditor

Zalando ostvario napredak u sklopu strateškog programa i zabilježio snažne rezultate u trećem tromjesečju

05. Studeni 2021.

Zalandovi Co-CEO Robert Gentz i CFO David Schröder predstavili su na današnjoj online konferenciji financijske rezultate trećeg poslovnog kvartala.

U drugom i trećem tromjesečju 2021. tvrtka je uspješno otvorila šest novih tržišta (uključujući i hrvatsko) s lokalno prilagođenim asortimanom i uslugama (kao što je plaćanje lokalnim valutama, dostava i mogućnost povrata).

U trećem tromjesečju uvedene su nove poslovne prakse za kružnost tijekom cijelog životnog ciklusa proizvoda, od razvoja standarda dizajna do ulaganja u nove tehnologije recikliranja. Prateći svoj cilj održivosti primjene principa kružnosti i produljenja vijeka trajanja za najmanje 50 milijuna modnih proizvoda do 2023., Zalando je, na primjer, udeseterostručio svoju ponudu rabljenih proizvoda (pre-owned) s 20.000 na sada više od 200.000 artikala.

- Tijekom ove godine ostvarili smo snažan napredak na svim područjima naše strategije. Osim toga, ostali smo usredotočeni na našu dugoročnu viziju o preobrazbi u Starting Point for Fashion, odnosno destinaciju u kojoj će potrošači ostvariti sve svoje modne potrebe, kao i na stvaranje doista održive platforme s GMV-om većim od 30 milijardi eura do 2025. godine. Samopouzdani smo kada je riječ o 2022. godini, a radimo i na nekoliko uzbudljivih strateških inicijativa koje će oduševiti i korisnike i partnere te dodatno pospješiti realizaciju našeg programa održivosti - rekao je Robert Gentz, glavni izvršni sudirektor (Co-CEO) Zalanda.

Uz ublažavanje većine mjera diljem Europe, ponovno otvaranje fizičkih trgovina i stalni porast mobilnosti potrošača, stope rasta počele su se, očekivano, normalizirati tijekom trećeg tromjesečja. Zalando je tako povećao svoj GMV u trećem tromjesečju za 25,3 posto u odnosu na prethodnu godinu na 3,1 milijardu eura. Prihodi su u istom razdoblju porasli za 23,4 posto na 2,3 milijarde eura. Povećana je i baza aktivnih kupaca – i to za 30,1 posto na 46,3 milijuna do kraja trećeg tromjesečja 2021. Kupci su također naručivali češće, u prosjeku je ostvarena 5,1 narudžba po aktivnom kupcu (isti period 2020. godine: 4,8).

- Zadovoljni smo činjenicom da smo snažne rezultate ostvarili i u trećem ovogodišnjem tromjesečju – prvom tromjesečju nakon ponovnog pokretanja gospodarstava. Usprkos sve većoj inflaciji i neizvjesnostima u opskrbnom lancu, i dalje smo sigurni kako ćemo ostvariti naša ažurirana predviđanja za cijelu 2021. godinu. Trenutačno jedva čekamo oduševiti korisnike i podržati partnere tijekom tzv. Cyber Weeka i nadolazećih blagdana - dodao je David Schröder, glavni financijski direktor (CFO).

10. kolovoz 2022 02:01