Po osmjehu upućenom kupcima Hrvatska je na 30. mjestu od ukupno 42 zemlje, s rezultatom od 72 posto, što je manje od svjetskog prosjeka koji iznosi 78 posto, pokazuju rezultati globalnog istraživanje tajnih kupaca o kvaliteti usluga mjerenoj osmijehom i pozdravom upućenom klijentu te dodatnom ponudom.
Rezultate istraživanja ‘Smiling report 2012‘ objavila je danas agencija za tajno kupovanje Heraklea. Rezultati se temelje na istraživanju srodnih agencija provedenih u 42 zemlje svijeta, među kojima je i Hrvatska.
Rezultati istraživanja o kvaliteti usluge mjerenoj osmijehom i pozdravom upućenom klijentu te dodatnom ponudom pokazuju da je 2012. došlo do uzlazne putanje u kvaliteti usluge u odnosu na nekoliko prijašnjih godina, a prvi vrhu po svim kategorijama nalazi se jedna od krizom najpogođenijih europskih zemalja, Španjolska.
U kategoriji osmjeha kupcima predvodi Španjolska, s rezultatom od 96 posto, dok je Hrvatska na dnu ljestvice, na 30. od 42. mjesta, s rezultatom od 72 posto. Promatrano prema djelatnostima, kupcima se osmjehuje najviše zaposlenika u tzv. beauty industriji - 92 posto, a najmanje u vladinim organizacijama, samo 39 posto.