Lider trend
StoryEditor

Audi Q7 smršavio nevjerojatnih 325 kilograma

28. Lipanj 2015.

Audi Q7 možda nije legao na prvu baš svim ljubiteljima automobila, no nedvojbeno je pronašao klijentelu. To su uglavnom ljubitelji XXL vozila po kojima automobil nikad nema previše centimetara.

U svakom slučaju, Q7 je u prvoj generaciji ostao upamćen kao najveći SUV u ponudi unutar trolista Mercedes, BMW Audi. Druga generacija otišla je dizajnerski korak dalje – ili je možda bolje reći pola koraka dalje  jer zna se da Audi igra nesigurno i da ne eksperimentira previše s izgledom novih vozila. Ipak, novi Q7 nekako je više kvadratan, što se vidi po prednjim i stražnjim svjetlima. Unutrašnjost je prostrana i, naravno, maksimalno luksuzna.  

Lakši i dinamičniji

Najveća razlika vidi se kad automobil stavite na vagu. Doduše, ne onu kućnu, ali brojke pokazuju da je novi model čak do 325 kilograma lakši. To je prilično spektakularna dijeta i logično je da se takav manjak kilograma mora osjetiti u vožnji. To je kao kad neki bucko skine kilograme i ode na trčanje, razlika je neizbježna. Tako je i Q7 postao znatno dinamičniji, odnosno približio se kriterijima klasičnih putničkih automobila u vožnji. Nekoć ste u Q7 imali osjećaj da vozite na drugom katu, a sada možete uživati u vožnji kao da ste za upravljačem sportske limuzine. Tomu pomaže i dorađeni pogon na sva četiri kotača i opcionalni zračni ovjes, čest odabir kod vozila tog segmenta.  

Dizelaš povoljniji

Kad je riječ o motorima, na početku prodaje druge generacije Q7 u ponudi će biti dvije trolitrene verzije s trubopunjačem, jedna benzinska, druga dizelska. Onima kojima nije problem potrošiti koju kunu više na gorivo benzinska verzija nudi okruglo 333 konja. Međutim, to je ipak više namijenjeno tržištu SAD-a, a Europljani će prije odabrati dizelaša koji ima respektabilna 272 konja, što je dovoljno za najveću brzinu od 234 km/h i ubrzanje do stotke u 6,3 sekunde. Poslije će na tržište doći i slabija dizelska izvedba od 218 konja koja bi mogla postati i bestseler.

Novi Q7 već je u prodaji i dizelaš je zbog niže emisije čak povoljniji iako je teško reći da je 625.000 kuna povoljno. Benzinska izvedba stoji 655.599 kuna.

10. svibanj 2024 19:02