Novi je Tipo klasična trovolumenska limuzina, a nekadašnji je model bio ‘hatchback‘. Čak ni niša kupaca nije ista, danas je Tipo u nižem cjenovnom razredu nego prije. No ima svojih aduta – prije svega, to je relativno atraktivna linija
Vrlo je moderno iz ormara izvlačiti stare nazive za nove modele, pa je tako i Fiat iz mirovine izvukao ime Tipo. Oni koji se možda ne sjećaju, riječ je o modelu koji je Fiat vrlo uspješno prodavao potkraj osamdesetih i početkom devedesetih. No zanimljivo je da je danas novi Tipo klasična trovolumenska limuzina, a nekadašnji je model bio hatchback (tadašnja limuzina na bazi Tipa zvala se Tempra). Čak bismo rekli da i niša kupaca nije ista. Tipo se tada tukao s Renaultom 19, Peugeotom 309 ili Ford Escortom, dakle kompaktima, a današnji model cilja na nešto nižu cjenovnu nišu. Današnji konkurenti prije svih su Citroën C Elysee, Peugeot 301, Renault Fluence i Škoda Rapid. Tipo ima svojih aduta, a prije svega to je relativno atraktivna linija u odnosu na spomenute modele.
Bez ekstravagancije
U svakom slučaju, riječ je o velikom koraku u odnosu na prethodnika Lineu, a pet koraka u odnosu na Albeu, koja je nekoć predstavljala Fiat u tom segmentu. U unutarnjem prostoru novi Tipo nudi ono što se od njega očekuje. To znači nema ekstravagancije, ali isto tako nište ne nedostaje. Za kvalitetu materijala ipak treba pričekati i dolazak na tržište. Fiat će na početku proizvodnje ponuditi tri različita motora, jedan benzinski i dva dizelaša. Benzinsku verziju pokreće 1,4-litreni Fire motor koji razvija najveću snagu od 95 konja. Iako cijene još nisu poznate, sigurno je da bi ta verzija trebala biti i najpovoljnija. Ponuda dizelaša počinje 1,4-litrenim multijet-motorom koji također razvija 95 konja.
Obiteljska limuzina
Vrh ponude 1,6-litreni je dizelaš multijet od 120 konja. U slučaju Tipa, najjači dizelaš svakako je i najbolji izbor jer ne treba zaboraviti da je riječ o prilično velikoj limuzini (4,53 metra), ujedno i teškoj tako da se jači dizel odlično uklapa. Hrvatskim kupcima svakako će se svidjeti podatak o zapremini prtljažnika od čak 520 litara. Time se Tipo svrstava u red pravih obiteljskih limuzina po iznimno pristupačnoj cijeni. To i jest njegov najveći adut, rekli bismo cijena po kvadratnom metru, koja bi Tipu trebala zajamčiti solidan uspjeh. Za početak vozilo je dobilo zanimljivu nagradu Auto Best namijenjenu upravo vozilima koja nude najbolji omjer između uloženog i dobivenog i koja su dobar izbor za kupce poput onih na hrvatskom tržištu.