Lider trend
StoryEditor

Kakav je stil odijevanja vodećih hrvatskih biznismena? (2)

31. Siječanj 2016.

Modna industrija najviše ističe da nije važno čiji dizajnerski potpis nosite, pratite li modne trendove i izgledate li bogato.

Poanta je u tome da odaberete svoj stil u kojem se dobro osjećate, bilo da je riječ o odjeći, frizuri, cipelama bilo načinu na koji se nosite i držite do sebe. Lifestyle biznismena nikad nije bio glamurozan. Niti to treba biti. No i za njega vrijede neki profesionalni standardi.

Ormar svakog biznismena, prema savjetima popularnog portala Real Men Real Style, trebao bi sadržavati sljedeće: barem jedno jednobojno odijelo, jedan par ‘oxfort‘ cipela za odijelo, dva para neformalnih kožnatih cipela, pojaseve koji odgovaraju cipelama, minimalno deset košulja za odijelo (više košulja znači više kombinacija i vremena do pranja rublja), barem jednu kravatu (da prema mogućnosti paše odijelu), dva sportska sakoa, pet pari širokih hlača/hlača od odijela u tamnijim i svjetlijim nijansama, dva pulovera, tri polo majice, 10 potkošulja (bez rukava ili s V izrezom), 10 pari udobnih gaćica (koje neće stršati ispod hlača), 10 pari čarapa za odijelo (koje bojom odgovaraju hlačama) te jednostavan sat s kožnatim ili metalnim remenom.

Bilo bi zanimljivo zaviriti u ormare hrvatskih biznismena i proučiti koliko njihovo stanje odgovara popisu. U subotu smo prokomentirali stil odijevanja pet hrvatskih biznismena, danas donosimo još pet.

Miljenko Živaljić - Izvrsno predstavlja takozvanu hrvatsku korektnost, koja dominira na hrvatskoj poslovnoj sceni. Sve je na svome mjestu, nikad se ne izlazi iz okvira, decentno, neupadljivo, poslovno očekivano.

Marijan Hanžeković - Pravi primjer hrvatskog odvjetnika staroga kova koji njeguje klasičan i strogi poslovni stil u kojem nema kršenja ustaljenih pravila. Uvijek ćemo ga vidjeti u odijelu širokoga kroja i s debelom kravatom s uzorkom. Hanžeković voli pomalo u moderno doba zaboravljen detalj – maramicu u lijevom džepu, bez koje ćemo ga rijetko vidjeti. Primjedba ide kroju hlača, koje, bez obzira na njegovu građu tijela, ipak ne moraju biti toliko široke.

Mate Rimac - Primjer je mladoga uspješnog poduzetnika kojega nije briga za ustaljena i klasična pravila. Krši ih na svakom koraku, od duge brade  do traperica i tenisica. Pojedini komadi sami po sebi nisu pretjerana pogreška jer Rimac ih nosi sa stavom, ali ipak bi trebao pripaziti na građu tijela jer ne stoje svima uske ili široke hlače.

Ivan Zubak - Odličan je primjer mladoga modernog poslovnog čovjeka koji prilikom odabira svog poslovnog stila prije svega polazi od svoje osobnosti. Drži se nekih poslovnih pravila odijevanja, ali krši ih gdje god može i to veoma dobro radi. Jedan je od rijetkih hrvatskih poslovnjaka koji prate svjetske trendove u poslovnom odijevanju.

Vladimir Minovski - U stilskom izričaju ne iskače, nego se drži sigurnog, ali pomalo monotonog prosjeka. Ne voli eksperimentirati, drži se provjerenoga crnog odijela, koje je ipak primjerenije za gala događaje, a ne za poslovne sastanke. Šteta, jer s obzirom na svoju građu tijela Minovski može nositi sve.

28. travanj 2024 16:55