Lider trend
StoryEditor

Kako biti poseban uz pomoć dm-a i P&G-a

19. Ožujak 2013.
Piše:
lider.media

Tvrtka Procter&Gamble i lanac prodavaonica dm predstavili su danas na tiskovnoj konferenciji kampanju ‘Jednostavno je biti posebna!‘.

Kampanja je započela nagradnom igrom ‘Savršena od glave do pete uz Pantene‘, koja će trajati do 14. travnja 2013. u svim prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske, a tijekom nagradne igre žene mogu za bilo koja dva kupljena Panteneova proizvoda za kosu osvojiti jedan od 15 pari cipela Clox, Cake Collection, hrvatske dizajnerice Mije Marić.

- Zadovoljstvo nam je u suradnji s lancem prodavaonica dm - našim sada već tradicionalnim partnerom - predstaviti kampanju ‘Jednostavno je biti posebna‘. Tijekom kampanje žene, ali i muškarci, moći će kupovati P&G-ove proizvode Pantene, Wella i Head&Shoulders na policama dm-a po povoljnijim uvjetima – rekla je key account managerica Ana Marija Andabak.

O tome koliko lijepa i njegovana kosa govori o nama, koliko je ona ponekad onaj faktor koji popravi cjelokupni dojam i ojača samopouzdanje, na konferenciji je par riječi rekla i naša poznata glumica, ujedno i zaštitno lice kampanje, Leona Paraminski.

- Mogu reći da postoje oni dani kada je uistinu mnogo lakše ako si zadovoljna svojim izgledom jer se sve ostalo ‘urotilo protiv tebe‘. Prije svega htjela bih zahvaliti P&G-u i dm-u što su baš mene odabrali kao zaštitno lice kampanje koja ima tako lijepu poruku ‘Jednostavno je biti posebna!‘ jer uistinu vjerujem da je svatko od nas poseban, ali i da je ponekad potrebno naglasiti one detalje kojima se posebno ponosimo – rekla je Leona Paraminski.

22. studeni 2024 07:13