Kia Sorento - Nije riječ samo o face-liftingu, to je novo vozilo

Sorento vjerojatno nikad u Hrvatskoj neće doživjeti uspjeh Sportagea, međutim, taj je model iznimno važan jer je donekle bio prekretnica i pokazatelj što sve Korejci mogu ponuditi svjetskom automobilskom tržištu.
Treća generacija Sorenta odnedavno je prisutna i na hrvatskom tržištu. Izvana su promjene vidljive u odnosu na prethodnika, ali nije samo riječ o face-liftingu, već o novom vozilu.
Više prostora
Sada smo se već naviknuli na pomalo futuristički izgled Kijinih modela. Novi Sorento tu nije iznimka. U unutrašnjosti treba naglasiti multifunkcionalni središnji ekran i niz drugih pojedinosti koje pokazuju da je Sorento svojevrsni Kijin 'up' proizvod. Korjeci su produljili međuosovinski razmak, a najviše su profitirali putnici na stražnjoj klupi koji sada imaju znatno više prostora za noge, a povećan je i prtljažni prostor koji ima kapacitet od 605 litara. Kia za Sorento nudi mogućnost samo prednjeg pogona ili pak pogona na sva četiri kotača. Također su u ponudi dva dizelska i jedan benzinski motor. Budući da je riječ o većem vozilu, najslabiji dizelaš razvija više nego pristojnih 185 konja, a riječ je o dvolitrenome motoru.
Naglasak na dizelskome motoru
Njegov benzinski pandan, GDI motor, razvija najveću snagu od 188 konja. Međutim, u prvoj fazi prodaje naglasak je stavljen na 2.2- litarski dizelski motor s maksimalnih 200 konja. S tim motorom Sorento do stotke ubrzava za 9,6 sekundi i razvija najveću brzinu od 203 km/h, uz potrošnju od 6,8 litara. Dolazi s klasičnim ručnim mjenjačem ili pak automatskim mjenjačem koji je, prema našem mišljenju, bolji odabir.
Najskuplja izvedba s 4x4 pogonom i automatskim mjenjačem stoji 442.000 kuna. Osnovni je problem taj što kupci u tom cjenovnom rangu već gledaju europske, ponajprije njemačke konkurente. Vjerojatno će Sorento biti traženiji u slabijim izvedbama koje bi trebale biti i znatno povoljnije.