
BMW X6 prvi je pravi SUV coupé na tržištu i takav je godinama bio prvi odabir bogatih i slavnih. Međutim, moglo se očekivati da će najveći konkurent Mercedes odgovoriti na izazov. Taj je odgovor Mercedes Benz GLE Coupé.
Mercedes u posljednje vrijeme jako komplicira s nazivima, no u Stuttagrtu su odlučili uvesti red u nomenklaturu pa će tako u budućnosti GL biti oznaka za SUV i crossovere, a E na kraju znak da je riječ o povišenom vozilu koje je pandan E-klasi među limuzinama. Coupé pak znači da je jednostavno riječ o coupéu. Zanimljivo, taj coupé predstavljen je tržištu prije same GLE-klase, razlog je jednostavan: GLE mijenja ML, a GLE coupé nema prethodnika, nije se željelo prerano ići s najavom kako bi ML ipak još živio na tržištu.
Izmijenjena i unutrašnjost GLE coupé atraktivno je vozilo, što se, realno, od njega i očekuje. Zna se da se svaki coupé, makar bio SUV, kupuje zbog linije, odnosno atraktivnosti. Badave je posjedovati takvo vozilo ako vas nitko na cesti ne zapazi. A u GLE coupéu nećete proći nezapaženi, naprotiv. Unutrašnjost je također jako izmijenjena u odnosu na, primjerice, sadašnji ML. I to je dobro jer je bilo potrebno malo osvježenje. Kad je riječ o opremi, ona će tradicionalno kod Mercedesa ovisiti o tome koliko budući vlasnik želi duboko potegnuti u džep jer trokraka zvijezda nudi veliku mogućnost personalizacije.
Pogon na četiri kotača Ponuda motora zasad se može razdvojiti na dizelaša namijenjenog europskom tržištu i dva benzinska motora okrenuta ponajprije tržištu SAD-a i azijskim zemljama. Posebna je priča AMG-izvedba koja nudi brutalnih 557 ili 585 konja u S-izvedbi. Ipak, vratimo se dizelskoj izvedbi koja će sigurno biti najtraženija i u Hrvatskoj. Verzija 350 d razvija 258 konja, što je dovoljno za najveću brzinu od 226 km/h i ubrzanje od nula do 100 km/h u ravno sedam sekundi. Pritom proizvođač najavljuje prosječnu potrošnju od samo sedam litara. Benzinska izvedba 400 4Matic razvija snagu od 333 konja i najveću brzinu od 247 km/h, ubrzavajući do stotke u šest sekundi. Svi GLE Coupéi imaju pogon na sva četiri kotača. Točne cijene još nisu poznate, ali vjerojatno će za osnovnu verziju trebati izdvojiti više od 100.000 eura.