
Mercedes je odlučio uskladiti nomenklaturu za svoja terenska vozila i odsad će sva nositi naziv GL, a treće će slovo označavati klasu kojoj pripadaju. Tako na tržištu već postoji model GLA, upravo je stigla verzija GLE, na jesen će se moći nabaviti GLC, a u najavi je i GLS. Kako naziv govori GLE nudi dimenzije E klase, a zapravo riječ je o nasljedniku popularnog ML-a.
Uostalom, to se jasno vidi i iz dizajna, koji ima pečat uspješnog prethodnika. Unutarnji je prostor dorađen, a dosadašnji vlasnici ML-a itekako će se osjećati kao kod kuće.
Pogon na biranje Velika tehnička novost svakako je mogućnost naručivanja vozila samo sa stražnjim pogonom. BMW već nudi takvu mogućnost na svojim modelima, a Mercedes je odlučio slijediti taj primjer. Nekoliko je razloga za takvu odluku: dobije se povoljniji ulazni model koji može biti zanimljiv gradskim kupcima kojima je 4x4 pogon samo trošak, zatim Mercedes ima u svojoj ponudi GLE proizvoda nižu emisiju CO₂, što je za tvornicu važan podatak. Kada smo kod emisije CO₂ svakako treba naglasiti i novi hibrid GLE 500e, koji kombinira benzinski motor od 333 konja i elektromotor od 116 konja. Na struju možete prijeći 30 kilometara, što je dostatno za većinu dnevnih gradskih potreba.
Stiže potkraj ljeta Ipak, kupci će se ponajprije odlučiti za dvije dizelske izvedbe. Jača 350 s V6 motorom razvija 258 konja, što je dostatno za najveću brzinu od 225 km/h i ubrzanje do stotke za 7,1 sekundu. Slabiji 250 ima četiri cilindara i najveću snagu od 204 konja, što je dostatno za najveću brzinu od 210 km/h i ubrzanje od 8,6 sekundi. Za tržišta poput američkog u ponudi je i benzinska izvedba s 333 konja, a za one željne brzine Mercedes nudi i AMG verzije i to od 557 konja, a navodno ima onih kojima ni to nije dovoljno pa je u opciji i model s 585 konja. Cijene još uvijek nisu definirane, ali trebale bi biti u razini dosadašnjih, a vozilo na hrvatsko tržište dolazi potkraj ljeta.