Novi Audi A4: Najtraženiji model potpuno se pomladio

Audi A4 narastao je u svim segmentima, najviše u međuosovinskom razmaku. Vozači, suvozači i putnici na stražnjoj klupi dobili su više mjesta, a i prtljažnik se povećao na čak 505 litara.
Ako gledate samo dizajn, onda je novi Audi A4 poput neke vrste 'facelifta' postojećeg modela. Međutim, ako gledate s tehničke strane, novi model, čija prodaja počinje u jesen, zapravo je sasvim novi automobil. Audi A4, koji je inače najtraženiji Audijev model u povijesti, narastao je u svim segmentima, a najviše kada je riječ o međuosovinskom razmaku. To znači više mjesta i za vozača i suvozača, kao i za putnike na stražnjoj klupi. A upravo je to bila slaba točka Audijeva modela. Također narastao je i prtljažnik koji sada ima čak 505 litara. Još nije dosegnut 'bratski' Volkswagen Passat, ali svako vozilo koje ima više od 500 litara volumena apsolutno zadovoljava kriterije velike obitelji i pogodno je za svako putovanje.
Niska potrošnja U unutrašnjosti je novost mogućnost ugradnje potpuno digitalizirane instrumentne ploče koja nudi mogućnost različitih prikaza, ovisno o želji vozača.
Sam dizajn dobio je pokoji kvadratni element, što je očito trend u VW-ovoj obitelji. Sigurni smo da neće izazvati nikakav negativni komentar. Veliki je plus koeficijent otpora zraka od samo cx 0,23 za limuzinsku izvedbu, što je u startu jamstvo niskih emisija i potrošnje. Ponuda motora je očekivana, tu su tri benzinska i četiri dizelska motora. Kod benzinca naglasak moramo staviti na potpuno novi 2,0-litreni TFSi koji razvija 190 konja i koji bi, prema najavama proizvođača, trebao trošiti samo 4,8 litara. Inače od benzinaca tu je još manji 1,4-litreni TFSi od 150 konja, a na drugoj sportskoj granici tu je opet 2,0-litreni TFSi, koji ovoga puta razvija čak 252 konja.
Stari na diskontu Kad je riječ o dizelašima, dovoljno je spomenuti tri magična slova TDI. Trenutačno dvolitrena izvedba s četiri cilindra razvija snagu od 150 ili 190 konja, dok šestocilindrični trolitreni dizelaš razvija 218 i čak 272 konja. Pritom Audi najavljuje kako će najslabiji dizelaš u prosjeku trošiti samo 3,7 litara. Sigurno je da će upravo taj model biti i najtraženiji kada se pojavi na hrvatskom tržištu početkom rujna. Cijene još nisu poznate, ali će svakako biti više od sadašnjeg modela koji je trenutačno na pravom diskontu.