Lider trend

Novi Audi A4: Najtraženiji model potpuno se pomladio

Audi A4 narastao je u svim segmentima, najviše u međuosovinskom razmaku. Vozači, suvozači i putnici na stražnjoj klupi dobili su više mjesta, a i prtljažnik se povećao na čak 505 litara.

Ako gledate samo dizajn, onda je novi Audi A4 poput neke vrste 'facelifta' postojećeg modela. Međutim, ako gledate s tehničke strane, novi model, čija prodaja počinje u jesen, zapravo je sasvim novi automobil. Audi A4, koji je inače najtraženiji Audijev model u povijesti, narastao je u svim segmentima, a najviše kada je riječ o međuosovinskom razmaku. To znači više mjesta i za vozača i suvozača, kao i za putnike na stražnjoj klupi. A upravo je to bila slaba točka Audijeva modela. Također narastao je i prtljažnik koji sada ima čak 505 litara. Još nije dosegnut 'bratski' Volkswagen Passat, ali svako vozilo koje ima više od 500 litara volumena apsolutno zadovoljava kriterije velike obitelji i pogodno je za svako putovanje.

Niska potrošnja U unutrašnjosti je novost mogućnost ugradnje potpuno digitalizirane instrumentne ploče koja nudi mogućnost različitih prikaza, ovisno o želji vozača.
Sam dizajn dobio je pokoji kvadratni element, što je očito trend u VW-ovoj obitelji. Sigurni smo da neće izazvati nikakav negativni komentar. Veliki je plus koeficijent otpora zraka od samo cx 0,23 za limuzinsku izvedbu, što je u startu jamstvo niskih emisija i potrošnje. Ponuda motora je očekivana, tu su tri benzinska i četiri dizelska motora. Kod benzinca naglasak moramo staviti na potpuno novi 2,0-litreni TFSi koji razvija 190 konja i koji bi, prema najavama proizvođača, trebao trošiti samo 4,8 litara. Inače od benzinaca tu je još manji 1,4-litreni TFSi od 150 konja, a na drugoj sportskoj granici tu je opet 2,0-litreni TFSi, koji ovoga puta razvija čak 252 konja.

Stari na diskontu Kad je riječ o dizelašima, dovoljno je spomenuti tri magična slova TDI. Trenutačno dvolitrena izvedba s četiri cilindra razvija snagu od 150 ili 190 konja, dok šestocilindrični trolitreni dizelaš razvija 218 i čak 272 konja. Pritom Audi najavljuje kako će najslabiji dizelaš u prosjeku trošiti samo 3,7 litara. Sigurno je da će upravo taj model biti i najtraženiji kada se pojavi na hrvatskom tržištu početkom rujna. Cijene još nisu poznate, ali će svakako biti više od sadašnjeg modela koji je trenutačno na pravom diskontu.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci