Mercedes je 2008. predstavio model GLK koji je tek u naznakama pokušao izići iz prekonzervativnog dizajna. S nasljednikom se nije smjela ponoviti ista pogreška.
I svakako nije, jer GLC je već na prvim fotografijama iznimno atraktivan automobil. Službeno predstavljanje slijedi na Frankfurtskom sajmu koji se održava ove jeseni, međutim, u salone u svijetu, pa i u Hrvatskoj, automobil dolazi također već u rujnu. Mercedes ima nove nomenklature vezane uz SUV, predznak GL, a zadnje slovo označava veličinu vozila, u ovom slučaju C znači da je baza C-klasa. I dizajnerski je vrlo blizak srodnik C-klase, što je svakako pozitivno jer taj model jako dobro kotira na tržištu.
Najbolje od C-klase U unutrašnjosti nije bilo većeg eksperimentiranja, već je opet preuzeto ono najbolje od C-klase i uključeno u novi model. Ponuda motora očekivana je i opet se uvelike temelji na C-klasi. Jedino su izbačeni najmanji dizelaši i benzinci (C200 BT i C180), pa kod dizelaša ponuda počinje s verzijom C220 BT, koja će biti i najtraženija i razvija najveću snagu od 170 konja. Konkurencija Audi Q5 i BMW X3 malo su jači (190 konja), ali Mercedes nudi automatski mjenjač s čak devet brzina, a tu je i pogon 4matic. Jači dizelaš 250 BT razvija najveću snagu od 204 konja, ali i dalje je riječ o četverocilindričnome motoru.
I ultrasportski model Vrlo je zanimljiva i verzija C350 e, koja kombinira benzinski motor od 211 konja i električni od 116 konja. Automobil može na struju prijeći čak 34 kilometra i može postići brzinu od 140 km/h. Taj je doseg itekako dovoljan za svakodnevnu gradsku uporabu. Poklonike će imati i ultrasportski model GLC 63 AMG koji razvija 478 u normalnoj odnosno 510 konja u S izvedbi. Možemo još samo spomenuti i ostale benzinske izvedbe, C250 (211 konja), C400 (333 konja) i C450 (367 konja), koje su ipak namijenjene ponajprije američkom i azijskom tržištu. Novi CLS bit će, kao što smo naveli, dostupan od rujna. Početna bi cijena trebala biti oko 50.000 eura.