Ljeti su uvijek na cijeni kabrioleti. Upravo je stoga Mercedes u ovom najtoplijem dijelu godine predstavio C Cabrio. Rekli bismo, očekivani slijed obitelji C nakon limuzine, karavana i coupea. Dizajnerski, nije ponuđeno ništa revolucionarno, već je riječ o coupeu kojem je odrezan krov i zamijenjen platnenim pokrovom. Naravno da je već sam po sebi svaki kabriolet atraktivan, a kada on nastane iz dizajnerski savršenog C coupea, onda tu nema nikakvih primjedbi.
Veći komfor CC vozila više nisu u modi i Mercedes je stoga logično išao na klasični platneni krov u boji koji se spušta pomoću elektropokretača za 20 sekundi na brzini do 50 km/h. C Cabrio nudi četiri prava mjesta, s time da treba malo gipkosti kako biste pristupili stražnjim sjedištima. Pozitivno je da se u vozilo mogu smjestiti četiri odrasle osobe iako su kabrioleti obično prijevozna sredstva za dvoje. Nije presudno, no prtljažni prostor ima kapacitet od 360 litara kada je krov podignut. Kako bi komfor u vožnji bio što veći odnosno kako bi se smanjio utjecaj vjetra, Mercedes nudi sustav AIRSCARF, kao i klimatizacijski uređaj koji po potrebi hladi odnosno grije ako je vani nešto hladnije.
Pravila i iznimke Ponuda motora nije se mijenjala u odnosu na coupe-izvedbu, što znači da će vjerojatno u Hrvatskoj opet u prvom planu biti dvije dizelske izvedbe od 170 i 205 konjskih snaga. Odavno je prestala biti tabu kombinacija dizela i kabrioleta iako se upravo zbog tog povijesnog razloga možda netko odluči i za benzinca. U benzinskoj su ponudi motori od 184 ili 245 konjskih snaga. Također, dva modela nose predznak AMG: u ‘slabijoj‘ izvedbi verzija C 43 razvija najveću snagu od 367 konjskih snaga, a vrhunac ponude čini model C63 sa svojih 476 konjskih snaga. Koliko god ojačali donji postroj karoserije, kabriolet će uvijek biti osjetljiviji na torziju od klasičnog coupea. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa bit će tek povremeni odabir i samo iznimka koja potvrđuje pravilo da je automatika s devet stupnjeva danas znatno češći odabir vozača. Cijene još uvijek nisu poznate, a ovisit će o tome hoće li C-kabriolet otići u viši razred trošarine. Ali poznato je da se kabriolet, pa tako i Mercedes C Cabrio, kupuje srcem, a ne razumom, jer realno koliko puta u godini dana spustite krov? Ali za te trenutke navodno valja živjeti.