Nova tehnološka dostignuća omogućila su nove načine prodaje i oglašavanja proizvoda, pa dobrobiti današnjice koriste i razvikani dizajneri kako bi došli do što više kupaca. Na početku možda pomalo neodlučni i zatečeni, na kraju su ipak shvatili kolike mogućnosti daju internetske društvene mreže i mobilne aplikacije.
No, novi načini komunikacije nikako nisu zasjenili postojeće ekskluzivne butike u kojima se i dalje želi očuvati posebnost i dostupnost odabranima. Tu se nije mnogo toga promijenilo, ali u viralnom svijetu jest, gdje preko aplikacija luksuzne marke žele uglavnom naglasiti svijest o njihovu brendu, prikazati nove zbirke te događanja na modnim revijama u slikama ili snimkama ‘ispred i iza scene‘. Obavezan je i popis prodavaonica te alati koji potiču stvaranje osobnog stila njihovih kupaca. Ipak, sve luksuzne marke nisu još spremne mobilno prodavati svoje krpice, jer smatraju da bi time mogle izgubiti ekskluzivnost. Neke glamurozne marke i dalje zato namjerno ističu i podržavaju nedostupnost njihovih glamuroznih prodavaonica većini te se usmjeravaju prema posebnim klijentima. No, kako se očekuje da će u 2016. godini brzorastuća mobilna prodaja dostići 27 milijardi dolara, Gucci, Lacoste, Fendi, Mulberry ili Tommy Hilfiger su uskočili u vlak i omogućili kupnju preko mobilnih aplikacija i web-stranica podešenih za mobilno korištenje.
Naime, trendovi pokazuju da bogati potrošači traže spoj tehnologije, luksuza i tradicije. U prodavaonicama će dobiti posebnu pažnju, ali ako žele nešto odmah i sada, za njih je jedini odgovor m-kupnja. Mobilni telefoni i tableti tako sve više zaokupljaju pažnju poznatih modnih kuća kako bi se približile kupcima, jer jednostavno moraju pratiti želje i sklonosti potrošača. Stoga će svakako htjeli -ne htjeli, prihvatiti sve nove zahtjeve tržišta u komunikaciji preko društvenih mreža i m-trgovinu. Ali, i dalje se ne može se samo tako odbaciti postojanje luksuznih prodavaonica. Većina njih je potvrdila svoju vrijednost time što iako njihovi vlasnici ili osnivači uglavnom više nisu među živima, one i dalje opstaju te sasvim sigurno neće propasti. Osnivači su isto tako većinom bili dizajneri s istančanim modnim ukusom i očito s velikim smislom za posao. Također, iako su svi čuli preko popularnih TV-serija, emisija ili modnih časopisa za Veru Wang, Manola Blachnika ili Pradu, postoje veliki majstori dizajna koji nisu toliko razvikani. No, svakako su poštovani, ekskluzivni i vrlo poznati onima s dubljim džepovima, pa zbog svega toga nitko od njih sasvim sigurno neće samo tako nestati s luksuzne modne scene.
Najboljih 10 aplikacija:
1. ASOS - preko 850 brandova, ne treba se odmah kupiti, već samo odabranu stvar staviti u košaricu te kasnije platiti 2. Pose – kupnja stvari Pose-zajednice, zamjena i prodaja odjeće te prikazivanje vlastitog stila 3. ShopStyle – sve za žene,muškarce i djecu; uz odjeću se prodaju cipele, torbe, nakit, kozmetika, vjenčanice i trudnička odjeća4. Stylebook – pomaže pri oblačenju određujući što se iz vlastitog ormara može zajedno nositi, a što ne5. Gilt – donosi najbolje brendove po najpovoljnijim cijenama, nudi se odjeća, nakit i dodaci 6. cloth – prema meteorološkim uvjetima određuje koju odjeću nositi, organizator ormara 7. Snapette – omogućuje pronalazak najbliže trgovine, proizvoda ili posebne ponude 8. Style.com – pregled zadnjih događanja i novosti iz svijeta mode, najave trendova 9. Stylecaster – predlaže odjeću prema vremenskim uvjetima, nudi makeover10. Trendstop Trendtracker – dnevne novosti o trendovima, slike s modnih pista, pronalazi prodavaonice
Najboljih 10 ekskluzivnih butika na svijetu:
1. House of Bijan, Beverly Hills – najskuplja prodavanica na svijetu, dolazak samo uz dogovor, ovu odjeću nose Anthony Hopkins, Tom Cruise, Tony Blair, Vladimir Putin, pa čak i Giorgio Armani i Oscar de la Renta2. Versace, Rim – iako diljem svijeta ima trgovine, ova je jedna od najboljih 3. Oscar de la Renta, New York – noviji dućan, inovativna odjeća, nudi i vjenčanice, nosile ga Elizabeth Taylor, Emma Watson, Oprah Winfrey4. Louis Vuitton, Rim – butik izvana izgleda kao vjenčana torta, iznutra vrlo moderan s ludim laserskim vratolomijama na glavnom subištu tako da prodavaonica jedan dan izgled kao disko klub, a drugi kao njujorška burza, više katova, ukrašen zlatom5. Bourdon House, London – muška odjeća i dodaci, nekada dom vojvode od Westminstera, diljem svijeta su trgovine takođe u bivšim domovima, uključuje brijača i spa za muškarce6. Loewe, Barcelona – kožna odjeća i dodaci, danas ističu da su ekološki odgovorni, prodavaonica preuređena, VIP soba 7. Ulysse Nardin, New York – tvrtka satove izrađuje neprekidno već 165 godina, trgovina u hotelu Ritz8. Harry Winston, Beverly Hills – prodaje nakit i švicarske satove, oprema slavne dijamantima za dodjele Oscara, navodne posjeduju najviše dragulja na svijetu9. Carine Gilson, Pariz – iz Belgije, ručno izrađuje skupo donje rublje, posebno dizajnira samo za vrlo bogate 10. Elizabeth Charles, San Francisco – prodaje više brandova poput Kenza, Bantua, Charlene Court, Nicholasa Kirkwooda ili Tatto