Lider trend
StoryEditor

Peugeot 308 GT: Zagrijavanje za GTI, model koji svi iščekuju

20. Rujan 2014.
Piše:
lider.media

Dok svi Peugeotovi obožavatelji čekaju model 308 GTI, ta im je marka odlučila prikratiti vrijeme izdavši model 308 GT.

Iako bi prije nekoliko godina sa svim performansama bio standardni ‘hot hatch’, utrka za konjima i na prednjoj osovini zaslužna je za to što će se 308 GT doživljavati kao topao, a ne vruć kompaktni automobil. Ipak, nije riječ o običnom kompaktu za prijevoz djece i namirnica iako će biti ponuđen i u karavanskoj izvedbi, uz peterovratnu.

Sjajni dizajn

Dizajn je sjajan, dovoljno agresivan da se vidi da nije riječ o običnoj 308-ici, a opet ne napadan i vulgaran. Za to su zaslužni prošireni pragovi, standardni 18-inčni naplatci i stražnji difuzor te drugi ‘sportski’ detalji. Ovjes (pseudomacpherson sprijeda, polukruti most straga) posebno je namješten kako bi odgovarao motorima i duhu automobila. Snižena je i visina podvozja, i to za sedam milimetara sprijeda i deset milimetara straga.

Snažan i štedljiv

Ovisno o inačici, prednji i stražnji ovjes ukrućeni su za 10 do 20 posto za iznimno brze, trenutačne reakcije. Inačice su GT 205 s 1,6-litrenim motorom THP snage 205 sa sustavom Stop&Start i 6-brzinskim ručnim mjenjačem te GT 180 s dvolitrenim turbodizelskim motorom BlueHDi 180 s automatskim mjenjačem EAT6. Potonji motor za taj je model olakšan čak sedam kilograma, Peugeot navodi deklariranu potrošnju od samo četiri litre u kombiniranom ciklusu vožnje, a benzinac bi trebao trošiti 5,6 litara na stotinu kilometara. U Europi će se model 308 GT komercijalizirati potkraj siječnja 2015. po zasad nepoznatoj cijeni. Još se ne zna hoće li ga Peugeot komercijalizirati i u Hrvatskoj.

23. studeni 2024 07:42