Peugeot 308 SW: Prostran i praktičan

Na hrvatsko tržište nedavno je stigla karavanska izvedba Peugeota 308, automobila godine prema mnogim izborima u Europi i kod nas. Peugeot 308 SW u odnosu na limuzinu ima produljeni međuosovinski razmak od 11 centimetara i stražnji prevjes koji je duži za 22 centimetra.
Povećani međuosovinski razmak iskorišten je straga, zbog čega je automobil prostraniji, osobito u visini koljena i za volumen prtljažnika. Pristup stražnjim sjedalima poboljšan je većim stražnjim vratima i pomicanjem stražnje klupe unatrag za 29 milimetara. Dug 4585 milimetara, širok 1804 milimetra i visok 1471 milimetar, Peugeot 308 SW izrazito je prostran automobil za svoju klasu, osobito prtljažnik.
Dodirni ekran
Njegov je obujam ispod police iznimnih 660 litara: 590 litara iznad podnice prtljažnika i 70 litara raspoređenih u pretincima ispod podnice prtljažnika. U prtljažniku je opremljen rješenjem Magic Flat. Taj sustav omogućuje trenutačno preklapanje obaju dijelova stražnje klupe dvjema lagano dostupnim komandama sa svake strane prtljažnika. Zahvaljujući automatskom spuštanju stražnjih sjedišta rezultat je ravna podnica koja oslobađa ukupni obujam od čak 1660 litara. Sve je vrlo jednostavno, pa i ‘radno mjesto’ vozača i suvozača. Njihov se koncept temelji na viziji zvanoj Peugeot i-Cockpit. Sastoji se od četiriju povezanih dijelova: kompaktnog upravljača za jake dinamične osjećaje u vožnji, instrumentne ploče u visini očiju kako bi vozač mogao lako očitavati informacije a da ne skida pogled s ceste, povišene središnje konzole i velikoga dodirnog ekrana promjera 9,7” za intuitivnu vožnju.
Tako malo troši
Novi Peugeot 308 SW nudi učinkovite nove benzinske i dizelske motore posljednje generacije u skladu s normom Euro 6. Kad je riječ o benzinskim motorima, raspon je snage od 130 KS do 155 KS uz emisiju ugljikova dioksida od 109 g/km. Dizelska ponuda ima od 92 KS do 150 KS uz vrlo ograničene emisije CO2 koje ne prelaze 111 g/km. Valja istaknuti novi 1,6-litreni BlueHDi od 120 KS u kombinaciji s ručnim mjenjačem od šest stupnjeva prijenosa koji u mješovitoj vožnji troši samo 3,2 l/100 km, odnosno ispušta 85 g/km CO2. To je rekord u segmentu. Ponudu zaoukružuju trocilindarski benzinski turbomotor PureTech od 110 KS i novi automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa uz benzinski motor od 130 KS. U Peugeotu tvrde da su tempo vožnje i kvaliteta interijera vrlo dobri te da ciljaju na mlađe i aktivnije kupce. Početna je cijena benzinskog Peugeota 308 SW 135.408 kuna, a dizelaša od 139.194 kune.