Lider trend
StoryEditor

Raskoš u izdanju s pet zvjezdica

24. Srpanj 2014.
Piše:
lider.media

Stvoriti savršen ugođaj u svijetu u kojemu se poljupci šalju iksevima i psuje nehotimičnim tipfelerima, svakako je izazov. ‘Premium proizvodi i usluge‘, Liderovo izdanje na velikom formatu, prihvatilo se tog izazova ne bi li čitatelje pokušalo uvjeriti da svatko može uživati u pozitivi i raskoši.

Čak i ako si ne možete priuštiti najskuplji dječji krevetić na svijetu koji stoji gotovo 63 milijuna kuna ili dati 67 tisuće kune za najskuplji koktel, mogli biste oponašati stil nekog od vrhunskih modnih dizajnera pa poput njih, primjerice, uvjeravati da je najveći luksuz danas vrijeme. Neki kažu i tišina. No nije nužno da slijedite baš sve njihove diktate iz kolekcija visoke mode za iduće sezone (predstavlja ih, naravno, ‘Premium‘, izdanje označeno s pet zvjezdica) jer biste u tom krajnjem slučaju morali prigrliti i androgini izgled.

Kako izgleda muško od kape do torbice, a i kakve su bombe na plaži neke su od ‘Premiumovih‘ modnih tema. Vodi i u svijet vrhunske gastronomije, kozmetike, mirisa, satova, nakita, vozila, tehnologije, putovanja... ‘Premium‘ čak vodi i na kultni pariški bazen i u sobu s proširenim pogledom. Putokaz je prema svemu onome što jednako impresionira svojim sadržajem i kakvoćom, kao i cijenama.

 Među ostalim, Premium u svojoj gastrorubrici piše o modi ‘zabrane vaganja‘. Makar se ne odali paleodijeti ili njezinoj trenutačno pomodnijoj nasljednici zvanoj Whole30 koja zabranjuje brojanje kilograma, mogli biste pokleknuti pred izazovima koje donosi crowdfunding, odnosno nude vam ih razne platforme za masovno financiranje. Kako za pet tisuća američkih dolara postati susjed, recimo, Jerryja Seinfelda, Calvina Kleina, Jennifer Lopez i Scarlett Johansson, također možete doznati u Liderovu izdanju s pet zvjezdica.

 Premium piše i o drugim vrstama dekadencija. Naprimjer, onoj anđeoskoj. Vragovi i demoni, dojam je, ne bi se posramili poteza nekih od naših najutjecajnijih suvremenika odanih dobrotvorstvu. Jesu li dobre namjere nekih od trenutačno najutjecajnijih potrošača na svijetu samo način da se iskuša mogu li posrnulim anđelima opet narasti krila? Vlastiti odgovor možete pronaći nakon čitanja ‘Premium proizvoda i usluga‘, izdanja koje je na tržištu uz Lider od 25. srpnja (24. srpnja u Zagrebu).

29. travanj 2024 00:38