U posljednjih dvadesetak godina Renault izvan Francuske nije imao nekih velikih uspjeha kada je u pitanju prodaja u višem segmentu automobila.
Laguna je jako loše krenula s prvom generacijom i koliko god je automobil postajao kvalitetniji u daljnjoj prodaji nije mogao izbrisati početne mrlje. Kasnije je Carlos Ghosn, prvi čovjek Renaulta, došao na ideju da za Europu prepravi korejski Samsung, u kojem francuska tvrtka ima podosta dionica. Tako je nastala klasična limuzina Latitude, koja je otišla s tržišta tiho i gotovo neprimjetno kao što je i došla.
Dinamična limuzina
Sada slijedi novi pokušaj u visokoj klasi s modelom Talisman, koji je svojevrsni miks Lagune i Latitudea. To znači da ima dizajnerski trovolumenski izgled Latitudea, ali linijama podsjeća na Lagunu. Novi Talisman ponajprije cilja na francuske konkurente Peugeot 508 i Citroën C5, jer im je njemački trolist još uvijek izvan dometa prije svega zato što kupci misle da vozilo tog segmenta mora biti ‘made in Germany‘.
Nema sumnje da Talisman izgleda vrlo atraktivno. Doduše, pravu premijeru imat će na skorašnjem Frankfurtskom salonu, ali Renault je igrao na kartu moderne dinamične limuzine. Slično je i u unutarnjem prostoru, koji nudi poprilično mjesta. Na komandnoj ploči dominira veliki ekran koji podsjeća na okomito postavljen iPad.
Provjereni motori
Novi Talisman postavljen je na platformi Espacea i Kadjara te budućeg Meganea. Ima već dobro provjerene motore i to dva benzinska snage 150 i 200 konja. Riječ je o 1,6-litarskim agregatima koji se primjerice ugrađuju i u Clio RS. Oba dolaze isključivo sa sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Dizelska ponuda ima tri motora: od 110, 130 i 160 konja. No kod njih postoji mogućnost odabira između ručnog ili automatskog mjenjača, oba sa šest brzina prijenosa.