Sinonim za magiju na cesti

Kod BMW-a slovo M apsolutno je sinonim za magiju. Vjerojatno je većina ljudi čula za skraćenicu M, ali ljubitelji automobila sigurno se naježe na spomen modela M iz sportskog odjela prestižne bavarske tvornice.
Najnovija zvijer u ponudi jest M-verzija serije 2, odnosno M2. Već brutalni izgled odaje dojam da nije riječ samo o još jednom automobilu. BMW je uvijek znao spojiti elegantno i sportsko, odnosno napraviti to tako da se vidi da je riječ o nečemu posebnom, a da opet nije u pitanju neukusni 'pimp my ride'.
Privlačan mlađima
M2 će, vjerojatno, ipak privlačiti malo mlađe kupce iako se, objektivno, kroz to vozilo provlači duh legendarnog modela 2002 iz sedamdesetih. Doduše, automobil u tim godinama sigurno nije razvijao najveću snagu od 370 konja, koliko ima novi M2. Riječ je o šestocilindričnome benzinskome motoru koji s pomoću biturbopunjača ima i 500 Nm okretnog momenta kad je u 'overboostu', odnosno taj se okretni moment može upotrebljavati samo kratko u vožnji. Pogon je samo na stražnje kotače, što će itekako cijeniti pravi puritanci; postoji mogućnost i da se vozilo isporuči s klasičnim ručnim H-mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Međutim, zašto ne odabrati sedmostupanjski DCT mjenjač koji nudi nekoliko programa rada i koji je lakši za 25 kilograma?
Detalji su važni
Uz to, s pomoću 'launch controla' vozilo opremljeno DCT mjenjačem do stotke ubrzava u 4,3 sekunde, a s ručnim mjenjačem za istu su radnju potrebne 0,2 sekunde više.
Svijet neće propasti za te dvije desetinke, ali nekomu je važan svaki detalj. M2 serijski je opremljen ograničenjem maksimalne brzine na 250 km/h, no uz mali mito BMW dodaje dodatnih 20 km/h. Vozilo je iznimno upravljivo, što se i očekuje od modela M. Glavni konkurenti svakako su Mercedes A 45 AMG i Audi RS3, koji pak imaju pogon na sva četiri kotača. Cijena u Njemačkoj iznosi 60.000 eura.