Što će Peugot prikazati na sajmu u Frankfurtu?

Ljubitelji Peugota doći će na svoje na frankfurtskom sajmu auto-moto industrije koji počinje 10. rujna. Poznati francuski proizvođač automobila otkrit će nove adute koji ističu njegove ambicije i pomak prema višim tržišnim razredima.
Predstavit će novi model 308-ice i obnovljene 3008 i 5008, modele BlueHDi, hibridne dizelsko-električne modele HYbrid4, demonstrator 208 HYbrid FE i konceptni automobil 2008 HYbrid Air.
Tu su i konceptni automobil Onyx, model RCZ R i dva modela 208 koji su već ostvarili natjecateljske uspjehe.
Među trideset vozila i konceptnih automobila izloženih na 2900 m2 izložbenog prostora u Frankfurtu posjetitelji će u prostoru posvećenom novom modelu 308-ice moći otkriti čak devet predstavnika tog modela. Novi Peugeot 308 na tržištu predstavlja središte ponude, u strateškom segmentu C (više od trećine europskog tržišta) na kojem je udjel kompaktnih automobila 43 %.
Kako bi ostvarili velike ambicije dizajneri i inženjeri oblikovali su intuitivan, suvremen i odvažan kompaktni automobil čista i otmjena dizajna, pri čemu se zahtijevala vrlo visoka kvaliteta. Zbog nove platforme EMP2 (Efficient Modular Platform 2), PEUGEOT 308 najlakši je u svojem segmentu – masa mu je smanjena za 140 kg – i najkompaktniji model u segmentu (dug je 4,25 m). Smanjeni prevjesi osiguravaju odlično dinamično ponašanje na cesti i obilje prostora u unutrašnjosti.
Tijekom 2013. nastavlja se I trend smanjivanja prosječne emisije CO2 europske linije vozila: krajem svibnja vrijednost se smanjila na 116,3 g/km, sa 121,5 g/km u 2012.
Politika zaštite okoliša se vidi u stalnom optimiziranju motora s unutarnjim izgaranjem i uvođenju motora nove generacije poput familije jednolitrenih i 1,2-litrenih trocilindarskih benzinskih motora.
Peugot stoga u Frankfurtu predstavljaju novu tehnologiju ograničenja dizelskih emisija BlueHDi ugrađenu u novi 308 i 508 SW. Ekskluzivno spajajući SCR (selektivnu katalitičku redukciju) i FAP (filtar čestica) s aditivom, smanjuje dušikove okside (NOx) do 90 %, te ispuštanje CO2 i potrošnju goriva, a pritom uklanja 99,9 % posto čestica. Tehnologija BlueHDi već je usklađena s dizelskom normom Euro 6 i od kraja 2013. primjenjivat će se na svim dizelskim modelima, što će je učvrstiti na mjestu tehnološke predvodnice u dizelskom sektoru.
Još jedan primjer koji pokazuje posvećenost u pogledu zaštite okoliša, a koji se kreće prema ekskluzivnom dijelu tržišta, je dizelsko-električna hibridna tehnologija HYbrid4. Kao prva takva na svijeta predstavljena je u modelu 3008 HYbrid4, a zatim proširena i na modele 508 RXH i 508 HYbrid4. U Peugotu ističu kako nude inovativnu paletu proizvoda s obzirom na utjecaj na okoliš i doživljaj vožnje, a tri modela HYbrid4 već su privukla 28 000 kupaca.