Lider trend
StoryEditor

Svita - neuspio pokušaj transformacije iz jednog medija u drugi

28. Lipanj 2015.

Simpatični eskapizam HBO-ove serije ’Svita’, u kojoj jedan mladić i njegova pratnja osvajaju Hollywood, nakon nekoliko sezone zamijenjen je zamornom propagandom kapitalizma.

Dječačka opčinjenost svijetom glamura ubrzo se pretvorila u nešto što nalikuje na reklamnu kampanju za skupa pića te još skuplje automobile i djevojke. No s obzirom na to da je svaka epizoda trajala tek 20 minuta, sve je to unatoč moralno upitnom sadržaju i površnosti bilo lako gledljivo, a na trenutke, čak i u kasnijim sezonama, iznimno zabavno. Također, aluzije na poznata imena šoubiznisa učinile su seriju posebno zanimljivom za sve filmofile. Sada je na red došla i potpuno nepotrebna filmska ekranizacija serije.

U gotovo dva sata trajanja svi elementi koji su seriju činili problematičnom ovdje kao da su na steroidima. Mizoginije je više nego ikad, fiktivni film unutar filma koji treba donijeti Oscara glavnom protagonistu izgleda poput loše reklame za Coca-Colu, a u takvom formatu glumačka limitiranost aktera, s iznimkom Jeremyja Pivena, bode u oči. ‘Svita‘ je neuspio pokušaj transformacije iz jednog medija u drugi.

18. travanj 2024 10:08